Nike ще търси растеж с нова стратегия

Компанията е близо до сделка с Amazon за директна продажба без посредници

В момента стоките на Nike се продават в Amazon чрез посредници
В момента стоките на Nike се продават в Amazon чрез посредници
В момента стоките на Nike се продават в Amazon чрез посредници    ©  Mike Blake
В момента стоките на Nike се продават в Amazon чрез посредници    ©  Mike Blake

Nike ще промени част от стратегията си, като засили дела на онлайн продажбите в търсене на нови клиенти. Това ще доведе до свиване на персонала 2% в световен мащаб. Освен това се планира намаляване на моделите при обувките, пише Reuters. Освен това компанията планира да започне да продава и директно в Amazon - това беше и причина акциите на американския гигант ад се покачат с 2%. Компанията обясни решението си за промяна на стратегията с желанието да бъде по-конкурентоспособна и да се справи с бързите промени във вкусовете на клиентите си.

Компанията все още държи 50% от пазара в САЩ, но губи позиции, след като миналата година маратонките на Adidas Superstar станаха най-добре продаваният модел в страната. Преди това Nike не бе губила първата позиция през последното десетилетие. За да се справи с настъпващата конкуренция, Nike излезе и с нов план, според който ще намалее и времето за производство на продуктите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал