Ericsson се отказва да търси клиенти извън телеком сектора
Стратегията за разрастване на шведската компания засега не дава резултат


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
До 2020 г. 25% от приходите на шведската компания за телекомуникационни услуги Ericsson трябваше да идват от клиенти извън бранша. Конкуренцията от Nokia и Huaweii, както и спадът в цената на акциите с цели 30% през последните две години принудиха компанията да прекрати промяната в бизнес стратегията си, пише Reuters. Според агенцията планът за разрастване не е проработил и компанията ще върне фокуса си към традиционните си клиенти - мобилните оператори, но това също е рискован ход.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.