Ericsson се отказва да търси клиенти извън телеком сектора

Стратегията за разрастване на шведската компания засега не дава резултат

В края на миналата година Борье Екхолм пое поста изпълнителен директор, но компанията продължи с негативните резултати, отбелязвайки 11% понижение на годишна база след излизането на отчетите от първото тримесечие.
В края на миналата година Борье Екхолм пое поста изпълнителен директор, но компанията продължи с негативните резултати, отбелязвайки 11% понижение на годишна база след излизането на отчетите от първото тримесечие.
В края на миналата година Борье Екхолм пое поста изпълнителен директор, но компанията продължи с негативните резултати, отбелязвайки 11% понижение на годишна база след излизането на отчетите от първото тримесечие.    ©  Reuters
В края на миналата година Борье Екхолм пое поста изпълнителен директор, но компанията продължи с негативните резултати, отбелязвайки 11% понижение на годишна база след излизането на отчетите от първото тримесечие.    ©  Reuters

До 2020 г. 25% от приходите на шведската компания за телекомуникационни услуги Ericsson трябваше да идват от клиенти извън бранша. Конкуренцията от Nokia и Huaweii, както и спадът в цената на акциите с цели 30% през последните две години принудиха компанията да прекрати промяната в бизнес стратегията си, пише Reuters. Според агенцията планът за разрастване не е проработил и компанията ще върне фокуса си към традиционните си клиенти - мобилните оператори, но това също е рискован ход.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар