На 7 юли отваря нов биосупермаркет в София

Той е на франчайз и е част от NaturaSi - най-голямата верига в Италия за органични продукти

NaturaSi е разположен на 240 кв. метра и предлага над 4000 биологично сертифицирани продукта
NaturaSi е разположен на 240 кв. метра и предлага над 4000 биологично сертифицирани продукта
NaturaSi е разположен на 240 кв. метра и предлага над 4000 биологично сертифицирани продукта
NaturaSi е разположен на 240 кв. метра и предлага над 4000 биологично сертифицирани продукта

На 7 юли в София ще бъде открит супермаркет, който ще предлага само биопродукти. Това е първият в България и първият задграничен франчайз на NaturaSi - най-голямата верига супермаркети в Италия, специализирана в продажбата на органични храни, съобщи за "Капитал" Марина Банчева, която стои зад проекта заедно със съпруга си Милан Тасков.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nana_56 avatar :-|
    Viliana Penovska
    • - 1
    • + 4

    Представата за биопродукти е сбъркана, защото в много от тях, в зърнените, се съдържа палмово масло. Пак ще чета етикети!

    Нередност?
  • 2
    stg avatar :-|
    stg
    • - 1
    • + 7

    трябва да побързат щото тая мода с тия псевдоорганични продукти скоро ще отмине

    Нередност?
  • 3
    princess_x avatar :-|
    princess_x
    • - 1
    • + 6

    ''По правило биопродуктите са по-скъпи от конвенционалните заради ограниченията в производството, които водят до по-ниски добиви и повече ръчен труд.''

    Затова и идеята за ''био'' супермаркет и особено за ВЕРИГИ от такива магазини е абсурдна и напълно лъжлива.
    Единственият био-магазин е онзи, свързан директно с някои производители, които наистина произвеждат храните по естествен начин и без употребата на химия.
    Всичко останало е лъжа с цел печалба.

    Нередност?
  • 4
    kirilvarna avatar :-|
    kirilvarna
    • + 1

    Няма как да пожелая успех на този франчàзьор, който се държи изключиìтелно неадекватно независимо от безобразно високите цени. Когато влизам в магазина като клиент те напрягат с надменно поведение, а когато излезеш от магазина те наричàт с обидни думи, които цензурата на уважаваното Ви издание не би позволила. Бях потресен когато в пороен дъжд и след като бяхме със съпругата ми в магазина трябваше със заплахи и грозни ругатни да ни изгонят от паркинга отпред. Хора, които предполагаш , чè са интелигентни защото подхождат към храната разумно за съжаление се оказват примитивни. Бъдете внимателни защото разпрата беше със собственика на магазина. Какво ли щеше да е ако беше служител?!?!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал