Инвеститорите искат действия срещу общите профили в стрийминга
Мултимилиардната индустрия опитва да установи ясна политика по въпроса с цел предпазване на приходите си


Илиян Дочев

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Повече от 20% от потребителите на видео стрийминг услугите достигат до предлаганото съдържание чрез чужди профили, сочи проучване на Reuters/Ipsos. Това откритие навежда на мисълта, че компаниите в бранша губят солидно количество от приходите си от абонаменти по време, когато индустрията се развива с бързи темпове и се оценява на милиарди долари. В отговор на тази тенденция различни инвеститори може да започнат да оказват натиск върху големите имена на видео стрийминга за установяване на ясна политика по отношение на този въпрос с цел предпазване на печалбите.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.