Инвеститорите искат действия срещу общите профили в стрийминга

Мултимилиардната индустрия опитва да установи ясна политика по въпроса с цел предпазване на приходите си

Netflix е една от компаниите, които ще трябва да установят по-ясна политика относно използването на чужди профили за достигане до предлаганото съдържание
Netflix е една от компаниите, които ще трябва да установят по-ясна политика относно използването на чужди профили за достигане до предлаганото съдържание
Netflix е една от компаниите, които ще трябва да установят по-ясна политика относно използването на чужди профили за достигане до предлаганото съдържание    ©  Mike Blake
Netflix е една от компаниите, които ще трябва да установят по-ясна политика относно използването на чужди профили за достигане до предлаганото съдържание    ©  Mike Blake

Повече от 20% от потребителите на видео стрийминг услугите достигат до предлаганото съдържание чрез чужди профили, сочи проучване на Reuters/Ipsos. Това откритие навежда на мисълта, че компаниите в бранша губят солидно количество от приходите си от абонаменти по време, когато индустрията се развива с бързи темпове и се оценява на милиарди долари. В отговор на тази тенденция различни инвеститори може да започнат да оказват натиск върху големите имена на видео стрийминга за установяване на ясна политика по отношение на този въпрос с цел предпазване на печалбите.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар