Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
13 юли 2017, 11:22, 3856 прочитания

Инвеститорите искат действия срещу общите профили в стрийминга

Мултимилиардната индустрия опитва да установи ясна политика по въпроса с цел предпазване на приходите си

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Повече от 20% от потребителите на видео стрийминг услугите достигат до предлаганото съдържание чрез чужди профили, сочи проучване на Reuters/Ipsos. Това откритие навежда на мисълта, че компаниите в бранша губят солидно количество от приходите си от абонаменти по време, когато индустрията се развива с бързи темпове и се оценява на милиарди долари. В отговор на тази тенденция различни инвеститори може да започнат да оказват натиск върху големите имена на видео стрийминга за установяване на ясна политика по отношение на този въпрос с цел предпазване на печалбите.

Обезпокоителна тенденция


По данни на проведеното проучване 21% от потребителите във възрастовата група 18-24 и 12% от по-възрастните твърдят, че са използвали услугите на поне един видео стрийминг доставчик през чужд профил. Основна причина за подобни действия е спестяването на пари от абонаменти. Сами по себе си те не са скъпи, но комбинирани с други разходи, предизвикват финансови затруднения.

Анализатори твърдят, че така шансът да се отбележи ръст в приходите спада, и прогнозират загуби за индустрията от 550 млн. долара за 2019 г. В по-краткосрочен план, с поглед, насочен към лидера в сферата Netflix, се предполага, че ръстът на печалбата на компанията ще се забави от 31% за второто тримесечие на 2017 г. на 19% за същия период през следващата година.

Индустрията е наясно



Подобна практика не е прецедент в историята на индустрията и доставчиците са наясно, че съществува. Всяка една от компаниите отчита кога се извършва такава дейност и при желание може да я преустанови. Проблемът се корени в неясното определяне на точен подход към ситуацията, което поставя въпросните компании в патово положение.

Към момента големите в бранша подхождат различно към въпроса. Netflix и Hulu се опитват да намерят баланса, като едновременно позволяват ползването на чужди профили да се случва, но и до известна степен го ограничават, докато HBO Now открито го приема за безплатен маркетинг и изразява подкрепата си, въпреки че официално също има постановени методи за ограничение. Политиката на Netflix позволява използването на услугата по едно и също време на 2-4 устройства от един профил, докато Hulu следва принципа един профил - едно устройство.

Рентабилен бизнес

Видео стрийминг индустрията отчита положителни парични потоци и постоянен ръст на приходите. По информация на Business Insider за 2015 г. те нарастват с 29% на американския пазар, докато кабелната телевизия само с 3%. Статистика на The Convergence Consulting Group, обхващаща американския пазар, сочи за ръст в печалбите за периода 2013-2015 г. от 3.1 до 5.1 млрд. долара. Според проучване на PwC прогнозите са за увеличение на печалбите от абонаменти на територията на САЩ от 2.4 млрд. долара през 2011 г. на 10.6 млрд. долара за 2020 г.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мартин Михайлов: Възстановяването на нощните заведения от коронавируса ще отнеме поне година Мартин Михайлов: Възстановяването на нощните заведения от коронавируса ще отнеме поне година

Управителят на "Терминал 1" и "Строежа" в интервю за "Капитал" за проблемите, предизвикателствата и бъдещето на нощните клубове и барове

28 май 2020, 3113 прочитания

EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите

Авиокомпанията предвижда да използва по-малко самолети, за да се адаптира към свития пазар

28 май 2020, 1034 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-печелившите компании: Икономика на ротативки и лотарийни билети

Хазартният бизнес затвърди позицията си на един от най-рентабилните в България

Още от Капитал
Млякото и яйцата ще са след 30 минути на вратата ви

Заради коронавируса онлайн търговията с бързооборотни стоки преживява страхотен бум в цял свят

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10