С над една пета са скочили продажбите на Jumbo в България през 2016 г.

Гръцката група също отчита по-добри резултати, румънският й пазар расте най-бързо

Веригата вече има девет магазина в България
Веригата вече има девет магазина в България    ©  Цветелина Ангелова
Веригата вече има девет магазина в България
Веригата вече има девет магазина в България    ©  Цветелина Ангелова
12%

увеличение на продажбите очаква българското дружество за 2017 г.

С повече от 20% са нараснали продажбите на магазините за детски играчки Jumbo през миналата година. Това показва отчетът на "Джамбо ЕС. Б", която е част от гръцката Jumbo Group. Увеличението донякъде се дължи на откриването на нов магазин от веригата в Стара Загора, но също и на по-силни резултати от съществуващите обекти. Печалбата на дружеството пък е скочила с над 30%.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се