Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 19 юли 2017, 13:37, 50388 прочитания

Wizz Аir увеличава размера на безплатния багаж

Промяната влиза в сила от 29 октомври

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Wizz Аir променя багажната си политика, като увеличава размерa на безплатния багаж в кабината на самолета. Така нискотарифната авиокомпания почти ще се изравни с конкурентите си като Ryanair по безплатeн обем на борда.

През 2012 г. унгарската авиокомпания намали размера на безплатния багаж. Стандартните малки куфари в кабината станаха платени, а нетаксуваното можеше да бъде с размери 42/32/25. Това означаваше малка раничка или бизнес чанта. Сега стандартните безплатни куфари се завръщат, като позволените размери ще са 55/40/23 с максимално тегло от 10 килограма. "Това представлява 50% увеличение на размера в сравнение с предишната големина на разрешен безплатен багаж", изчисляват от авиокомпанията.


Таксата за ръчния багаж отпада от 29 октомври 2017 г. "Клиентите, пътуващи на 29 октомври и след тази дата, които вече имат закупен ръчен багаж директно през каналите на Wizz Air, ще получат 120% от платената сума като кредит по техния Wizz профил", информират от превозвача.

Какво искат клиентите

Оуен Джонс, корпоративен директор на Wizz Air, коментира пред "Капитал", че причината за промяната е, че разликата с другите авиокомпании в размера на багажите причинява объркване за пътниците. Решението е взето след проучване сред клиентите на авиокомпанията. Към момента 75% от тях са предпочитали безплатната опция с по-малкия размер багаж. При редуцирането на безплатния багаж през 2012 г. от Wizz Аir се аргументираха с по-малкия разход на гориво и по-ниските цени, които ще последват от тази промяна. Сега Оуен Джонс, коментира, че компанията така или иначе ползва самолети с нисък разход на гориво (Airbus A321ceos).



Сегашната промяна почти ще изравни Wizz Air с конкурента й Ryanair, който позволява на борда да се качва безплатно багаж с размери 55/40/20 с тегло 10 килограма, като ирландската авиокомпания дава право и на малка чанта с размери 35/20/20. Пътниците на Wizz Air, които ще могат също да носят допълнително и малка безплатна чанта с размери 40/30/18, ще трябва да ползват услугата WIZZ Priority.

Нова база в България


Авиокомпанията е на българския пазар от 2005 г., като има 44 линии общо от София, Варна и Бургас, включително вътрешния полет между София и Варна. Последните нови дестинации, обявени от компанията, бяха Лисабон и Ница. В петък Wizz Air ще открие своята нова база номер 28, която ще е във Варна.

От края на миналата година тя е в сериозна конкуренция с Ryanair на летище София. Тя попадна и в по-неблагоприятната позиция да остане на стария терминал на летището, а конкурентът й да се премести на Терминал 2. Проблемът обаче дойде от това, че летище София изравни таксите на двата терминала, които предлагат различна по качество услуга на пътниците, като до стария няма и директна връзка с метрото. Това постави Wizz Air в по-неконкурентоспособна ситуация. Жалбите на Wizz Air до Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация" не бяха уважени и авиокомпанията заяви, че може да сезира и европейските институции.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Мартин Михайлов: Възстановяването на нощните заведения от коронавируса ще отнеме поне година Мартин Михайлов: Възстановяването на нощните заведения от коронавируса ще отнеме поне година

Управителят на "Терминал 1" и "Строежа" в интервю за "Капитал" за проблемите, предизвикателствата и бъдещето на нощните клубове и барове

28 май 2020, 1356 прочитания

EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите EasyJet ще съкрати с до 30% персонала и полетите

Авиокомпанията предвижда да използва по-малко самолети, за да се адаптира към свития пазар

28 май 2020, 860 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Продажбите на бира са достигнали 500 млн. лв. през 2016 г.

Произведените количества са близо 5.18 млн. хектолитра

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10