Amazon пусна своя социална мрежа за пазаруване

Amazon Spark наподобява Instagram с тази разлика, че потребителите могат да купуват артикулите от снимките

Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос
Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос
Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос    ©  Joshua Roberts
Изпълнителният директор на Amazon Джеф Безос    ©  Joshua Roberts
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Как работи

Amazon Spark работи на мобилни устройства с iOS операционна система и към момента е достъпен единствено в САЩ.

Всеки с профил в Amazon може да разглежда публикациите, но само Супер потребителите могат реално да използват приложението.

Гигантът в електронната търговия Amazon пусна своя социална мрежа за пазаруване. Тя се нарича Amazon Spark, прилича на Instagram и работи на същия принцип по отношение на споделяне на снимки и видео, съобщава Reuters. Разликата е, че Spark позволява на потребителите да закупят артикулите, отбелязани за продажба.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове