"Дневник": Новият дилър на Mercedes иска да стане лидер в луксозния сегмент в България
По наблюдения на "Силвър стар" интересът към най-скъпите модели на марката в страната е доста по-изразен, отколкото в съседните държави


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Новият дилър на "Мерцедес" в България "Силвър стар" има амбицията до две години да направи марката лидер в луксозния сегмент, обяви на пресконференция изпълнителният директор на компанията Ролф-Юрген Заерле, предава "Дневник". Компанията пое бизнеса от "Балкан стар" през април. Според данните на КАТ за регистрациите на нови автомобили за полугодието сега "Мерцедес" е на трето място сред луксозните марки с 316 продажби срещу 488 за BMW и 383 за Audi.
За момента "Силвър стар" не планира разширяване на дилърската мрежа, като в София, Пловдив и Варна има свои центрове, а в Русе и Бургас разчита на партньори. Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.