"Дневник": Новият дилър на Mercedes иска да стане лидер в луксозния сегмент в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

"Дневник": Новият дилър на Mercedes иска да стане лидер в луксозния сегмент в България

Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа. В момента Mercedes е трети по продажби в луксозния сегмент след BMW и Audi

"Дневник": Новият дилър на Mercedes иска да стане лидер в луксозния сегмент в България

По наблюдения на "Силвър стар" интересът към най-скъпите модели на марката в страната е доста по-изразен, отколкото в съседните държави

Георги Пауновски
10675 прочитания

Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа. В момента Mercedes е трети по продажби в луксозния сегмент след BMW и Audi

© АНЕЛИЯ НИКОЛОВА


Новият дилър на "Мерцедес" в България "Силвър стар" има амбицията до две години да направи марката лидер в луксозния сегмент, обяви на пресконференция изпълнителният директор на компанията Ролф-Юрген Заерле, предава "Дневник". Компанията пое бизнеса от "Балкан стар" през април. Според данните на КАТ за регистрациите на нови автомобили за полугодието сега "Мерцедес" е на трето място сред луксозните марки с 316 продажби срещу 488 за BMW и 383 за Audi.

За момента "Силвър стар" не планира разширяване на дилърската мрежа, като в София, Пловдив и Варна има свои центрове, а в Русе и Бургас разчита на партньори. Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа.

По-бърза доставка на части и подобрен сервиз

Той уточни, че забавянето на доставянето на резервни части вече е в миналото, като сега има внос от Германия пет пъти седмично. В отговор на въпрос на "Дневник" Заерле, каза че е запознат с проблемите със сервизирането на автомобилите Mercedes и вече са започнали промени. "Както знаете, в тази дейност са замесени хора и промените не могат да станат толкова бързо, колкото ни се иска", уточни изпълнителният директор на "Силвър стар". Той допълни, че подобряването на обслужването ще е непрестанен процес.

Ролф-Юрген Заерле съобщи още, че компанията е започнала и по-сериозна търговия с употребявани автомобили, които се внасят от наличностите на "Даймлер" в Германия. Става въпрос както за леки коли, така и за ванове и камиони, които имат ясна сервизна история и реални километри. Залага се основно на почти нови превозни средства - на до 1 година и 20 000 километра, които се предлагат с четири години гаранция. Потенциалните купувачи могат да изберат автомобил от складовите наличности в България или да поръчат търсенето на кола в Германия на база определени критерии.

Българите си падали по скъпите модели

Що се отнася до новите модели, Ролф-Юрген Заерле подчерта, че те ще идват на българския пазар едновременно с премиерите им в Европа, като цените им тук са по-изгодни. Той допълни, че наблюденията му показват, че в България интересът към най-скъпите модели на Mercedes е доста по-изразен, отколкото в съседните страни.

В тази връзка Заерле подчерта, че се възлагат големи надежди на миналата през фейслифт S-класа, която от броени дни е и на българския пазар. Другата скорошна премиера ще е първият пикап на Mercedes, кръстен Х-клас. На въпрос за собственика на "Силвър стар" Заерле обяви, че става дума за холдингова компания, базирана във Великобритания. За собственика - саудитския милиардер шейх Халед Ахмед Джуфали, каза, че той е много добър човек, а инвестицията му в България е дългосрочна.

Новият дилър на "Мерцедес" в България "Силвър стар" има амбицията до две години да направи марката лидер в луксозния сегмент, обяви на пресконференция изпълнителният директор на компанията Ролф-Юрген Заерле, предава "Дневник". Компанията пое бизнеса от "Балкан стар" през април. Според данните на КАТ за регистрациите на нови автомобили за полугодието сега "Мерцедес" е на трето място сред луксозните марки с 316 продажби срещу 488 за BMW и 383 за Audi.

За момента "Силвър стар" не планира разширяване на дилърската мрежа, като в София, Пловдив и Варна има свои центрове, а в Русе и Бургас разчита на партньори. Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK