"Дневник": Новият дилър на Mercedes иска да стане лидер в луксозния сегмент в България
По наблюдения на "Силвър стар" интересът към най-скъпите модели на марката в страната е доста по-изразен, отколкото в съседните държави


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Новият дилър на "Мерцедес" в България "Силвър стар" има амбицията до две години да направи марката лидер в луксозния сегмент, обяви на пресконференция изпълнителният директор на компанията Ролф-Юрген Заерле, предава "Дневник". Компанията пое бизнеса от "Балкан стар" през април. Според данните на КАТ за регистрациите на нови автомобили за полугодието сега "Мерцедес" е на трето място сред луксозните марки с 316 продажби срещу 488 за BMW и 383 за Audi.
За момента "Силвър стар" не планира разширяване на дилърската мрежа, като в София, Пловдив и Варна има свои центрове, а в Русе и Бургас разчита на партньори. Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход