"Дневник": Новият дилър на Mercedes иска да стане лидер в луксозния сегмент в България

По наблюдения на "Силвър стар" интересът към най-скъпите модели на марката в страната е доста по-изразен, отколкото в съседните държави

Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа. В момента Mercedes е трети по продажби в луксозния сегмент след BMW и Audi
Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа. В момента Mercedes е трети по продажби в луксозния сегмент след BMW и Audi
Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа. В момента Mercedes е трети по продажби в луксозния сегмент след BMW и Audi    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа. В момента Mercedes е трети по продажби в луксозния сегмент след BMW и Audi    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА

Новият дилър на "Мерцедес" в България "Силвър стар" има амбицията до две години да направи марката лидер в луксозния сегмент, обяви на пресконференция изпълнителният директор на компанията Ролф-Юрген Заерле, предава "Дневник". Компанията пое бизнеса от "Балкан стар" през април. Според данните на КАТ за регистрациите на нови автомобили за полугодието сега "Мерцедес" е на трето място сред луксозните марки с 316 продажби срещу 488 за BMW и 383 за Audi.

За момента "Силвър стар" не планира разширяване на дилърската мрежа, като в София, Пловдив и Варна има свои центрове, а в Русе и Бургас разчита на партньори. Ролф-Юрген Заерле подчерта, че вече има промяна в начина на работа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал