Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 31 юли 2017, 12:03, 3904 прочитания

Audi намалява разходите си с 10 млрд. евро до 2022 г.

Компанията спестява пари, за да насочи производството си към електрически коли

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Германският производител на автомобили Audi ще опита да намали разходите си с 10 млрд. евро до 2022 г., пише Reuters. Агенцията се позовава на вътрешни източници от компанията. Според плановете съкращението на разходите е насочено към преминаването на фирмата към производството на електрически коли.

Поглед към електроавтомобилите


Audi, която е основен двигател на печалбата в групата на Volkswagen, планира да добави пет нови изцяло електрически модела към каталога си през следващите години, включително и SUV електромобил, който ще започне да се произвежда от 2018 г.

Новината за Audi е поредната такава около традиционен производител на коли, който ще се опита да реформира бизнеса си, за да влезе по-бързо в ритъм с промените в индустрията. Само преди няколко седмици от Volvo обявиха, че преминават почти изцяло към електрически и хибридни автомобили от 2019 г., а по-рано през месеца Tesla започна да доставя първите коли Model 3.

Няколко правителства също се обявиха за ускоряване на процеса на навлизане на електрическите коли, като Франция и Великобритания заявиха, че след 2040 г. няма да допускат продажбата на неелектрически коли в страните си. Въпреки че тези планове могат лесно да бъдат променени в следващите две десетилетия, посоката за всички производители на автомобили изглежда твърдо зададена.



Задържане на маржа

Целта на Audi е да преразгледа разходите си и да ги намали, за да може да задържи маржа си на печалба. В момента той е около 9%, като дългосрочната цел на Audi е 8%, сочат два от източниците на Reuters. Това обаче няма как да се случи при сегашната програма, ако компанията увеличи плащанията си по развиване на платформата за електрически коли. Голямата част от спестените 10 млрд. евро ще дойде от по-малко разходи за проучвания. От Audi все още отказват коментар по темата.

Друга цел на Audi е да освободи пари за инвестиции в технологии с нулеви вредни емисии. Това ще се случи, като компанията направи нова производствена платформа с Porsche. И двете фирми са част от групата на Volkswagen и правят премиум модели коли, като чрез обща платформа за производство могат да спестят голяма част от разходите си. В момента обаче Audi има други проблеми, като компанията е разследвана заради проблемите с дизелови двигатели, които обхванаха цялата група на Volkswagen.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Собственикът на текстилната "Калинел" Марин Радевски: Работим с 30% от капацитета си Собственикът на текстилната "Калинел" Марин Радевски: Работим с 30% от капацитета си

Почти всички европейски магазини на основния клиент на производителя на възглавници и завивки IKEA не работят

31 мар 2020, 288 прочитания

Печалбите на индустриалните компании в Китай с най-голям спад от поне 10 години Печалбите на индустриалните компании в Китай с най-голям спад от поне 10 години

Резултатът за първите два месеца на годината е с 40% по-нисък в сравнение с година по-рано

31 мар 2020, 398 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Седмични новини за ритейл

"Лидл България" откри втория си логистичен център; Смартфони с цена до 500 лв. са най-търсената стока на изплащане в България; Миролио инвестира 43 млн. лв. в текстилния си бизнес; "Престиж-96" купи фабрика за вафли за 4.2 млн. лв.; Philip Morris влага 490 млн. евро в Румъния

Още от Капитал
Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Ваксината срещу COVID-19: В надпревара с вируса

Пандемията вероятно ще е достигнала своя пик и ще върви към овладяване, преди ваксината да е налице, но това не я прави непотребна

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10