По-високите продажби в Китай увеличиха печалбата на BMW

Германската компания подобри финансовия си резултат с 10% през второто тримесечие имесечие

Въпреки сегашното състояние на индустрията, BMW отбеляза положителен ръст на печалбите
Въпреки сегашното състояние на индустрията, BMW отбеляза положителен ръст на печалбите
Въпреки сегашното състояние на индустрията, BMW отбеляза положителен ръст на печалбите    ©  Michaela Rehle
Въпреки сегашното състояние на индустрията, BMW отбеляза положителен ръст на печалбите    ©  Michaela Rehle

Германският автомобилен гигант BMW отбеляза ръст на печалбата през второто тримесечие от близо 10%, пише Financial Times. Финансовият резултат е достигнал 3.06 млрд. евро, а приходите са нараснали до 25.8 млрд., което е годишно повишение от 3.1%. За периода компанията е продала 633 582 автомобила, като китаският пазар се представя по-добре за сметка на тези в САЩ и Германия. Въпреки добрите резултати акциите на BMW са се понижили с 11% на годишна база и компанията очаква допълнителни трудности в резултат на динамиката в сектора. Все пак след представянето на резултатите котировките се повишиха с 1.3% до 79.91 евро за акция, а BMW се оценяваше на 51.9 млрд. евро. От своя страна маржовете за единица продукция стигнаха до 9.7%, като по този начин се повишиха с 0.2 пр. пункта за една година и се приближиха към горния край на желания таргет 8-10%. За първото полугодие общият брой на продадените коли е нараснал с 5% до 1.22 млн.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал