Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

ОМК прави регионалните си марки кисело мляко национални

"Фибела", "Русалка" и "Ханско" вече се продават в цялата страна

"Обединена млечна компания" (ОМК) – Пловдив, започна национална дистрибуция на три свои регионални марки кисело мляко – "Фибела", "Русалка" и "Ханско". "Искаме да увеличим обемите на продажба и да дадем достъп на потребителите от цялата страна до тези брандове", обясни за "Капитал" Йолита Ботева, маркетинг мениджър на дружеството.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател
    • + 2

    Нека ги правят каквито им харесва, но ТВ рекламите на тази серия млека са доста слабички. Поне според мен, а вярвам и не само според мен. Не знам каква е целевата аудитория на тези послания.

    Нередност?
  • 2
    wix09528776 avatar :-|
    wix09528776
    • + 3

    Винаги ми е било чудно как такава проста уж технология и рецепта от само две съставки може да даде подобно разнообразие от вкусове. 10 марки кисели млека да отвориш, и десетте ще са различни на вкус и консистенция. От силно кисели, през изобщо некисели, чак до горчиви. С гладка кремообразна консистенция, зърнеста, на парцали, желеобразна ... От суровината ли зависи, от технологичния процес ли, от бактериите ли ...

    Нередност?
  • 3
    cinzano avatar :-|
    CINZANO
    • + 1

    Нека да продават, няма лошо, но рекламната им кампания е много зле...

    Нередност?
  • 4
    yuriiprodanov avatar :-|
    Юрий Петров Проданов
    • - 1
    • + 1

    Това не е "зле" кампания. Това е кампания, която експлоатира идеята за регионализма по толкова непрофесионален и дебилен начин, че криейтив екипа трябва да си изяде дипломите със заливка от кисело мляко. Диалектизмите не са уникално предимство. Те са знак за комуникационна предмодерност. В постмодерното общество те са пък знак за изключване от групата на знаещите ценители на качеството Просто, поредният провал на поредните измислени момченца и момиченца от рекламните офиси в голямото село

    Нередност?
  • 5
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 2

    Нямам търпение да ги пробвам.

    Нередност?
Нов коментар