ОМК прави регионалните си марки кисело мляко национални
"Фибела", "Русалка" и "Ханско" вече се продават в цялата страна
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Обединена млечна компания" (ОМК) – Пловдив, започна национална дистрибуция на три свои регионални марки кисело мляко – "Фибела", "Русалка" и "Ханско". "Искаме да увеличим обемите на продажба и да дадем достъп на потребителите от цялата страна до тези брандове", обясни за "Капитал" Йолита Ботева, маркетинг мениджър на дружеството.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Нека ги правят каквито им харесва, но ТВ рекламите на тази серия млека са доста слабички. Поне според мен, а вярвам и не само според мен. Не знам каква е целевата аудитория на тези послания.
Винаги ми е било чудно как такава проста уж технология и рецепта от само две съставки може да даде подобно разнообразие от вкусове. 10 марки кисели млека да отвориш, и десетте ще са различни на вкус и консистенция. От силно кисели, през изобщо некисели, чак до горчиви. С гладка кремообразна консистенция, зърнеста, на парцали, желеобразна ... От суровината ли зависи, от технологичния процес ли, от бактериите ли ...
Нека да продават, няма лошо, но рекламната им кампания е много зле...
Това не е "зле" кампания. Това е кампания, която експлоатира идеята за регионализма по толкова непрофесионален и дебилен начин, че криейтив екипа трябва да си изяде дипломите със заливка от кисело мляко. Диалектизмите не са уникално предимство. Те са знак за комуникационна предмодерност. В постмодерното общество те са пък знак за изключване от групата на знаещите ценители на качеството Просто, поредният провал на поредните измислени момченца и момиченца от рекламните офиси в голямото село
Нямам търпение да ги пробвам.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.