Бизнесът се бори с фалшивите новини

Starbucks е поредният случай, в който фалшива кампания в социалните мрежи вреди на имиджа на компания

Кафе веригага Starbucks побърза да опровергае слуховете, че е пуснала нова кампания, която се оказа измислена от интернет потребители
Кафе веригага Starbucks побърза да опровергае слуховете, че е пуснала нова кампания, която се оказа измислена от интернет потребители
Кафе веригага Starbucks побърза да опровергае слуховете, че е пуснала нова кампания, която се оказа измислена от интернет потребители    ©  Reuters
Кафе веригага Starbucks побърза да опровергае слуховете, че е пуснала нова кампания, която се оказа измислена от интернет потребители    ©  Reuters

Американската компания Starbucks е поредната жертва, за която се разпространиха фалшиви новини, пише Financial Times. Според появили се този месец постове в социалната мрежа Twitter веригата за кафе щяла да раздава безплатни напитки на нелегални американски имигранти.

Оказва се, че измамник е започнал разпространяването на хаштага #borderfreecoffee (кафе без граница), като рекламите са включвали оригиналното лого на компанията, както и разпознаваемия фон и снимка на Starbucks напитки. Американската компания побърза да опровергае туитовете като "напълно фалшиви", които оставят хората "неинформирани".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар