Bloomberg ще предоставя и консултантски услуги

Медийната група усеща тежестта на доминацията на Google и Facebook в рекламната индустрия

Основателят на Bloomberg Майкъл Блумбърг
Основателят на Bloomberg Майкъл Блумбърг
Основателят на Bloomberg Майкъл Блумбърг    ©  Reuters
Основателят на Bloomberg Майкъл Блумбърг    ©  Reuters
"Bloomberg е под напрежение заради трансформациите в дигиталната реклама. Добрата новина за тях е, че могат да си позволят да планират дългосрочно и да изградят добра стратегия за следващите три до пет години."

Кен Доктор, медиен анализатор за Newsonomics.

Медийната група Bloomberg ще разшири бизнеса си, като добави консултантски услуги, пише Financial Times. Тази услуга се предлага и от други медии, но сега Bloomberg ще се превърне в първата голяма група в сектора, която да предоставя консултации. Медията вече е известна с терминалите си за финансова информация. Линиите между медийните консултанти, рекламните агенции и доставчиците на съдържание все повече се размиват, предимно заради търсенето на нови приходи от реклама. Новата услуга ще бъде пусната още през август и ще се конкурира с водещи консултантски агенции в бранша.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар