Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
23 авг 2017, 12:46, 4127 прочитания

Bloomberg ще предоставя и консултантски услуги

Медийната група усеща тежестта на доминацията на Google и Facebook в рекламната индустрия

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Bloomberg е под напрежение заради трансформациите в дигиталната реклама. Добрата новина за тях е, че могат да си позволят да планират дългосрочно и да изградят добра стратегия за следващите три до пет години."

Кен Доктор, медиен анализатор за Newsonomics.
Медийната група Bloomberg ще разшири бизнеса си, като добави консултантски услуги, пише Financial Times. Тази услуга се предлага и от други медии, но сега Bloomberg ще се превърне в първата голяма група в сектора, която да предоставя консултации. Медията вече е известна с терминалите си за финансова информация. Линиите между медийните консултанти, рекламните агенции и доставчиците на съдържание все повече се размиват, предимно заради търсенето на нови приходи от реклама. Новата услуга ще бъде пусната още през август и ще се конкурира с водещи консултантски агенции в бранша.

Bloomberg вече си е осигурила няколко големи корпоративни клиента. Идеята на проекта е групата да използва информацията, с която разполага, включително и тази oт Bloomberg Terminal и Bloomberg New Energy Finance, за да предоставя по-добри услуги на своите клиенти и в същото време да намери нови потоци на приходи. "Знанието и погледът ни в сектора са без конкуренция. Насочваме се към аудиторията, която има нужда от нашите услуги за по-добро взимане на решения", коментира Джъстин Смит, изпълнителен директор на Bloomberg Media.


Диверсифициране на приходите

Обявяването на разширението на бизнеса на Bloomberg идва в момент, в който компанията търси нови източници на приходи. Една от най-големите причини за нуждата от такива е дигиталната реклама, където Google и Facebook установяват все по-голяма доминация. Приходите от реклама трябваше да компенсират и за свиващия се пазар на физическите издания, но това не се случва. Така и седмичното издание Businessweek ще остане само за платени абонаменти в интернет.

Компанията се надява новата консултантска услуга да има лавинообразен ефект. Големите корпорации ще плащат между 150 и 200 хил. долара на месец за услугите на Bloomberg, като надеждите са, че това ще се отрази и на приходите от реклама. Инициативата ще бъде водена от Андрю Бенет, който стана рекламен директор на Bloomberg след 13 години начело на рекламния гигант Havas.



От медийната група са наели и нови експерти в консултантския сектор, като са взели доказани имена от агенции като McKinsey, Bain и Boston Consulting Group. Общо компанията планира да наеме още 25 души до края на годината, които да се фокусират върху изчистването на стратегията и реорганизирането на звеното по продажби на медията. "За компаниите, които работят с
ъс специализирана информация, преминаването към консултиране и професионални съвети е логична стъпка", коментира Кен Доктор, медиен анализатор за Newsonomics.

Тежестта на рекламния сектор

Проблемите на Bloomberg са до голяма степен проблеми за цялата медийна и рекламодателна индустрия. Google и Facebook продължават да увеличават пазарния си дял и променят целия сектор. Според eMarketer към края на тази година двете компании ще държат над 60% от общия пазарен дял. "Bloomberg е под напрежение заради трансформациите в дигиталната реклама", коментира още Доктор. "Добрата новина за тях е, че могат да си позволят да планират дългосрочно и да изградят добра стратегия за следващите три до пет години."
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Hertz поиска защита от фалит заради дълг от близо 25 млрд. долара Hertz поиска защита от фалит заради дълг от близо 25 млрд. долара

Американската компания за коли под наем пострада тежко от кризата заради коронавируса

23 май 2020, 2230 прочитания

Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90 1 Андрей Петров, "dm България": Целта е до края на годината магазините ни да станат поне 90

Преди дни стартира партньорството ни с foodpanda за онлайн поръчки, казва управителят на компанията пред "Капитал"

23 май 2020, 2457 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Бизнесът се бори с фалшивите новини

Starbucks е поредният случай, в който фалшива кампания в социалните мрежи вреди на имиджа на компания

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Кино: "Едно последно парти"

Антиромантична комедия за щастливото време в Ню Йорк

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10