Водещата рекламна компания WPP намалява прогнозните си печалби

Слабото търсене ще засегне финансовите й резултати

Мартин Сорел, основател и главен изпълнителен директор на WPP
Мартин Сорел, основател и главен изпълнителен директор на WPP    ©  Reuters
Мартин Сорел, основател и главен изпълнителен директор на WPP
Мартин Сорел, основател и главен изпълнителен директор на WPP    ©  Reuters

Една от водещите компании за маркетинг и реклама в света - WPP, намали прогнозните си финансови резултати, след като големите производители на потребителски стоки намалиха средствата, които отделят за реклама на продуктите си, съобщава Reuters. Британската компания не достигна очакваните резултати за първото полугодие и беше принудена да преоцени представянето си до края на годината.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се