Amazon започва търговска война - намалява цените в Whole Foods Market

Плановете на онлайн гиганта за придобитата верига се отразиха на акциите на конкурентните компании

Магазин за биохрани от веригата на Whole Foods.
Магазин за биохрани от веригата на Whole Foods.
Магазин за биохрани от веригата на Whole Foods.    ©  Reuters
Магазин за биохрани от веригата на Whole Foods.    ©  Reuters
"Amazon са фокусирани предимно върху обема на продажбите и подобряване на обслужването за сметка на маржовете на печалба."

Колин Себастиан, Baird Equity Research

Amazon планира да намали цените на редица стоки в придобитата наскоро търговска верига Whole Foods Market. Онлайн гигантът отново ще жертва краткосрочните ползи за сметка на получаването на водещ пазарен дял в дългосрочен план, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chitatelsz avatar :-|
    Читател
    • + 3

    И аз съм на същото мнение, но рядко виждам подобни инициативи у родните е-търговци, най-вече на книги, тъй като това основно ме интересува. Може би пък в даден момент пазарът по естествен начин ще ги провокира да последват примера на "Амазон", освен ако не искат да се затрупат догоре със залежала и непродадена стока. Впрочем, същото важи и за другите сектори на е-търговията и поначало на търговията - по-добре нисък марж на печалби, но голям обем продадена продукция, отколкото почти никакви продажби, поради високи цени.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал