Най-големите транспортни компании: Гладни за шофьори, гладни за релси

Сухопътните превозвачи губят бизнес заради нови регулации в ЕС и нови непредсказуеми зони като Турция

Приходите на миналогодишния лидер - пловдивската ПИМК, спадат. Като основна причина от дружеството посочват недостига на международни шофьори, което води до престой на камионите в гаража
Приходите на миналогодишния лидер - пловдивската ПИМК, спадат. Като основна причина от дружеството посочват недостига на международни шофьори, което води до престой на камионите в гаража
Приходите на миналогодишния лидер - пловдивската ПИМК, спадат. Като основна причина от дружеството посочват недостига на международни шофьори, което води до престой на камионите в гаража    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Приходите на миналогодишния лидер - пловдивската ПИМК, спадат. Като основна причина от дружеството посочват недостига на международни шофьори, което води до престой на камионите в гаража    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статията е част от класацията "Капитал 100". Поръчайте списанието на хартия или в pdf формат на www.capital.bg/k100/buy/.
Повечето пътници на летищата в София и по морето увеличават бизнеса на операторите им.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев
    • + 1

    Може ли да направите такава класация и да не се поинтересувате поне какво поражда спада в загубата на БДЖ Пътнически превози и БДЖ Товарни превози?! Ако това е знак за добър мениджмънт - споделете го! Ако е измама - пак! Какво ви пречи? Също много любопитно ми е как БМФ работи на такава голяма възвръщаемост. Нито дума за това. Само споменавате за арбитража. Ако компанията е печеливша, защо печелят дело под предлог "икономическа непоносимост"?!

    Нередност?
  • 2
    drilldo avatar :-|
    Георги Георгиев

    Малко информация за БДЖ:

    http://www.mediapool.bg/bdzh-e-po-zle-otkolkoto-izglezhda-news252575.html

    За БМФ нищо никъде не пише, но в предишни години сте качвали някакъв консолидиран отчет на загуба. Сега тук има съвсем различни цифри... Каква е истината?

    Нередност?
Нов коментар