Най-големите транспортни компании: Гладни за шофьори, гладни за релси
Сухопътните превозвачи губят бизнес заради нови регулации в ЕС и нови непредсказуеми зони като Турция


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Може ли да направите такава класация и да не се поинтересувате поне какво поражда спада в загубата на БДЖ Пътнически превози и БДЖ Товарни превози?! Ако това е знак за добър мениджмънт - споделете го! Ако е измама - пак! Какво ви пречи? Също много любопитно ми е как БМФ работи на такава голяма възвръщаемост. Нито дума за това. Само споменавате за арбитража. Ако компанията е печеливша, защо печелят дело под предлог "икономическа непоносимост"?!
Малко информация за БДЖ:
glezhda-news252575.html
http://www.mediapool.bg/bdzh-e-po-zle-otkolkoto-iz
За БМФ нищо никъде не пише, но в предишни години сте качвали някакъв консолидиран отчет на загуба. Сега тук има съвсем различни цифри... Каква е истината?
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.