Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
2 29 авг 2017, 10:30, 2985 прочитания

Всички нови модели на Aston Martin ще бъдат хибридни

Целта е да се ограничат високите нива на вредни емисии във въздуха

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Британският производител на спортни автомобили Aston Martin има намерение да включи хибридна технология във всеки един от своите модели, пише Financial Times. Изпълнителният директор на автомобилната компания Анди Палмър потвърди информацията, като поясни, че целта им е този проект да бъде изпълнен "до средата на 20-те години".

Стратегията на Aston Martin


Британската компания ще се съсредоточи върху производството на електрически и полухибридни модели. Предприетите стъпки на Aston Martin изглеждат все по-обещаващи, тъй като правителството във Великобритания възнамерява да забрани продажбата на автомобили, отделящи високи нива на вредни емисии във въздуха, а от 2040 г. да е позволена продажбата само на хибридни модели. Франция пък планира да забрани всички коли с двигател с вътрешно горене.

Вече няколко компании за производство на автомобили водят подобна политика, за да не нарушават въведените мерки, които забраняват отделянето на вредни емисии във въздуха. Сред тях е и шведската автомобилна компания Volvo, чиито официални представители наскоро обявиха, че всеки техен модел от 2019 г. ще бъде хибрид или електрически. Единствената разлика между решенията на двете компании е, че Aston Martin ще предлагат хибридните модели като предпочитан вариант пред колите без хибридна система. Палмър обясни, че до 2020 г. около четвърт от автомобилите ще бъдат електрически без бензинов двигател.

През последните години британската компания претърпя солидни загуби, но вече се възстановява. Миналата седмица дружеството увеличи очакванията си за печалбата си за тази година, след като за първото полугодие на 2017 г. отчете печалба от 21.1 млн. евро преди данъчно облагане. Успешното представяне на компанията се дължи на обновяването на спортните модели, проектирането на седани и спортни автомобили с двигател в средата. Сред плановете на компанията е да представи за първи път новия модел електрически седан през 2019 г., увери изпълнителният директор Палмър.



Сами ще си произвеждат електрическите системи

Aston Martin вече няма да закупува електрически системи от партньора си Daimler. Палмър разкри, че отсега нататък компанията ще има собствено производство на електрически системи за управление, както и на двигателите V12. От компанията планират да закупуват електрически части извън Европа и да сглобяват автомобилите в Обединеното кралство. Спортните коли с двигател в средата, които ще са конкурентни на друг автомобилен производител - Ferrari, ще бъдат проектирани с по-малкия по размер двигател V6. Палмър предполага, че дългоочакваният спортен модел DBX ще бъде завършен през 2019 г. и е възможно да бъде с хибридна система. Той смята, че този модел е "не само стилен и луксозен, но е и практичен, подходящ за семейства и отговорен към околната среда".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 519 прочитания

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 955 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите транспортни компании: Гладни за шофьори, гладни за релси

Сухопътните превозвачи губят бизнес заради нови регулации в ЕС и нови непредсказуеми зони като Турция

Още от Капитал
Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Може ли България да надбяга вируса

България използва времето, спечелено от социалната изолация, за минимални подобрения в здравната система и планира да въведе софтуер за следене на заразени и нарушители на карантини. Засиленото тестване все още не се случва

Коронабюджет 1.0: Оптимистичната версия

Правителството поиска спешна ревизия на бюджет 2020, която да му даде по-голяма гъвкавост за маневри

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10