Електронната Шампионска лига
Турнирите по електронни спортове стават все по-голям бизнес, а ръстът на фенове обещава големи приходи от реклама и спонсорства


Кристиян Стефанов

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Е-спортовете стават все по-голям бизнес. Според проучване на Entertainment Software Association през 2016 г. видеоигри се играят от над 1.8 млрд. души по целия свят. Прогнозите на Newzoo пък са, че в края на тази година потребителите ще са 2.2 млрд., като те ще генерират приходи за 109 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове