Слабо представяне във Франция влошава резултатите на Carrefour

Новият изпълнителен директор Александър Бомпард се очаква скоро да представи стратегията си за развитие на компанията

Новият изпълнителен директор Александър Бомпард ще се стреми да вдъхне нов живот на веригата хипермаркети, предимно във Франция, за да се увеличат приходите на компанията.
Новият изпълнителен директор Александър Бомпард ще се стреми да вдъхне нов живот на веригата хипермаркети, предимно във Франция, за да се увеличат приходите на компанията.
Новият изпълнителен директор Александър Бомпард ще се стреми да вдъхне нов живот на веригата хипермаркети, предимно във Франция, за да се увеличат приходите на компанията.    ©  Albert Gea
Новият изпълнителен директор Александър Бомпард ще се стреми да вдъхне нов живот на веригата хипермаркети, предимно във Франция, за да се увеличат приходите на компанията.    ©  Albert Gea

Френската търговска верига Carrefour отчита сериозен спад на оперативната печалба през първото полугодие. Причината за това е влошаващото се представяне на компанията на пазарите във Франция и Аржентина, с което проблемите пред новия изпълнителен директор Александър Бомпард не свършват, съобщава Financial Times


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар