С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 5 сеп 2017, 16:40, 14484 прочитания

eMAG ще отвори шоурум в България догодина

Компанията е добавила 141 хил. нови клиенти през 2016 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Електронната платформа за търговия eMAG ще регистрира българско дружество през следващата година. Плановете включват откриване на шоурум на онлайн ритейла. Новината беше съобщена по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София.

Според представителите й това е естественото продължение на развитието на платформата в страната, тъй като практиката е вече установена на други пазари, където eMAG присъства. В шоурума ще бъдат показвани последните технологични иновации, като освен това ще бъде и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.


Насока към локалното

От eMAG коментираха още, че след като са изградили отношения с местни доставчици и представители на външни марки, логичното развитие е да се даде приоритет на местното производство. Друг приоритет на eMAG ще бъде по-краткото време за доставка. На някои пазари, в които работи компанията, съществува възможността за доставка в рамките на два часа. Услугата, подобна на бързата доставка на Amazon в САЩ и Западна Европа, става все по-популярна на чуждите пазари и скоро ще бъдат тествана и в България.

В същото време очакванията на eMAG са платформата да започне да работи с повече от 2000 доставчика до края на годината. Според компанията предложенията на българските доставчици достигат наравно с предложенията на eMAG при търсене, но най-големият плюс за тях е възможността да продават и на другите пазари, в които работи фирмата.




"Потенциалът за развитие на eMAG в България е голям. eMAG достига до 4% от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям", коментира Юлиан Станчу, изпълнителен директор на Dante International, компанията - майка на eMAG. "Затова и ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата и да се фокусираме върху потребителското преживяване по време на пазаруване."

Миграция към интернет

Според Стефана Здравкова, директор на eMAG в България, след навлизането на платформата в България се налага устойчива тенденция за все по-сериозна миграция на клиенти онлайн, отколкото във физически магазини. "Причините за това са очевидни, защото за клиентът няма значение кога и откъде пазарува", коментира той. Според данните на компанията през 2016 г. клиентите на платформата са се увеличили със 141 хил. на годишна база, но без да се посочва от каква база е увеличението и каква е общата бройка клиенти на фирмата.

В България eMAG оперира чрез регистрираната в Румъния Dante International, която пък е част от международния ритейл гигант Naspers. За няколко години от началото на дейността си eMAG се превърна в лидер на българския онлайн пазар. Компанията не съобщава резултатите си за пазара, но според неофициални източници приходите през миналата година е трябвало да достигнат 100 млн. лв.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg 1 Германската Offerista придоби платформата Broshura.bg

Те ще слеят технологията си за онлайн брошури с цел да станат лидер на европейския пазар

19 яну 2020, 1548 прочитания

Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба Lime напуска 12 пазара в търсене на печалба

Компанията ще съкрати 100 души глобално, или 14% от персонала си

19 яну 2020, 1813 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
BGmenu се обединява с Lakom.bg

Това е поредната сделка в сектора за доставка на храни

Още от Капитал
Два милиарда евро бонус за енергийния преход

България ще получи субсидия от ЕС, за да се справи с последиците от закриването на въглищните централи

Каратисти в текстилна фабрика

"Албена" продаде бившия завод за памучни прежди "България 29". Купувачът "РС Билд" ползва за целта 9.5 млн. евро кредит от ЦКБ

Сделките на 2019: Малко, малки, местни

Само три са големите продажби - на БТК, bTV и "Нова тв". Типичната сделка е за хотел, а купувачите са все местни

Най-печелившите взаимни фондове за 2019 г.

Българските инвестиционни схеми реализираха много успешна година, а чуждите борси са основният източник на печалби

Всичко се връща, Руши също

Рушен Видинлиев за новите си роли и преоткритата страст към музиката

20 въпроса: арх. Анета Василева

Част от платформата за архитектурна критика и публицистика WhАТА

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10