Електронната платформа за търговия eMAG ще регистрира българско дружество през следващата година. Плановете включват откриване на шоурум на онлайн ритейла. Новината беше съобщена по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София.
Според представителите й това е естественото продължение на развитието на платформата в страната, тъй като практиката е вече установена на други пазари, където eMAG присъства. В шоурума ще бъдат показвани последните технологични иновации, като освен това ще бъде и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.
Насока към локалното
От eMAG коментираха още, че след като са изградили отношения с местни доставчици и представители на външни марки, логичното развитие е да се даде приоритет на местното производство. Друг приоритет на eMAG ще бъде по-краткото време за доставка. На някои пазари, в които работи компанията, съществува възможността за доставка в рамките на два часа. Услугата, подобна на бързата доставка на Amazon в САЩ и Западна Европа, става все по-популярна на чуждите пазари и скоро ще бъдат тествана и в България.
В същото време очакванията на eMAG са платформата да започне да работи с повече от 2000 доставчика до края на годината. Според компанията предложенията на българските доставчици достигат наравно с предложенията на eMAG при търсене, но най-големият плюс за тях е възможността да продават и на другите пазари, в които работи фирмата.
"Потенциалът за развитие на eMAG в България е голям. eMAG достига до 4% от ежедневния онлайн трафик в страната. При големите кампании, които правим, този процент е още по-голям", коментира Юлиан Станчу, изпълнителен директор на Dante International, компанията - майка на eMAG. "Затова и ще продължаваме да инвестираме в развитието на платформата и да се фокусираме върху потребителското преживяване по време на пазаруване."
Миграция към интернет
Според Стефана Здравкова, директор на eMAG в България, след навлизането на платформата в България се налага устойчива тенденция за все по-сериозна миграция на клиенти онлайн, отколкото във физически магазини. "Причините за това са очевидни, защото за клиентът няма значение кога и откъде пазарува", коментира той. Според данните на компанията през 2016 г. клиентите на платформата са се увеличили със 141 хил. на годишна база, но без да се посочва от каква база е увеличението и каква е общата бройка клиенти на фирмата.
В България eMAG оперира чрез регистрираната в Румъния Dante International, която пък е част от международния ритейл гигант Naspers. За няколко години от началото на дейността си eMAG се превърна в лидер на българския онлайн пазар. Компанията не съобщава резултатите си за пазара, но според неофициални източници приходите през миналата година е трябвало да достигнат 100 млн. лв.
Електронната платформа за търговия eMAG ще регистрира българско дружество през следващата година. Плановете включват откриване на шоурум на онлайн ритейла. Новината беше съобщена по време на официалното откриване на новия офис на компанията в София.
Според представителите й това е естественото продължение на развитието на платформата в страната, тъй като практиката е вече установена на други пазари, където eMAG присъства. В шоурума ще бъдат показвани последните технологични иновации, като освен това ще бъде и място за тест и получаване на поръчаните онлайн артикули.
3 коментара
Стига сте правили реклама на тия селски измамници.
Платформата на еМаг няма бъдеще.
На клона няма място за 3 маймуни (емаг, търговеца и голям бюджет за тв и онлайн реклама)
Клиентите се изучиха и сега се скъсват да сравняват цени преди да купят.
От любопитство ми е интересно, къде сравняват "изучените" клиенти, например електроника, компютри, смартфони...и кой български търговец може да предложи по-ниска цена на един и същ артикул :)