Търговската верига Target се включва в ритейл войната в САЩ
Компанията отговаря на Whole Foods, която свали цените, след като беше купена от Amazon
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Американската търговска верига Target обяви, че е намалила цените на голяма част от продуктите в магазините си през последните месеци с цел да разшири пазарния си дял. Това е поредният изстрел на голяма верига в започнатата със закупуването на Whole Foods от Amazon ритейл война, която допълнително сви и без това ниските маржове на печалба в търговията с потребителски стоки, съобщава Financial Times.
Изявлението на Target e своеобразен отговор на плановете Amazon да намали цените на редица стоки в търговската верига Whole Foods Market, чието придобиване на стойност 13.7 млрд. долара се превърна в първата стъпка към "война" в сферата на търговията с хранителни стоки на дребно. Придобиването се превърна в сериозен повод за притеснение за останалите играчи на ритейл сектора и се отрази на акциите на конкурентите на веригата за биохрани, които поевтиняха сериозно.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Ой милите 30% надценка, да ги ожалиш.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.