С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 19 сеп 2017, 18:08, 14514 прочитания

"Макдоналдс" афишира сътрудничеството си с "Добрев"

Макар веригата да работи с българския производител на млечни продукти вече 5 години, сега е акцентът на рекламна кампания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Дяволът в сандвича

The Founder е за драмата на човека, развил "Макдоналдс" до световна верига

21 апр 2017

Производители: Интересът към млечните продукти по стандарт се завръща

От 260 мандри в страната 45 произвеждат по БДС

29 сеп 2016
Веригата за бързо хранене "Макдоналдс" в България афишира сътрудничеството си с българския производител на млечни продукти "Добрев", като от две седмици в обектите й се предлагат два "маестро бургера" (телешки и пилешки) с кашкавал "Добрев".

Специална рекламна кампания на веригата рекламира предложенията като "Гурме преживяване с родни вкусове". Макар сътрудничеството между двете компании да продължава повече от пет години, сега за пръв път то се обявява публично чрез рекламна кампания, уточни за "Капитал" Росен Добрев, съсобственик на "Добрев трейд".

В тенденцията

Кулинарията, "гурме" ястията и качествените местни продукти в последните години са в центъра на потребителското внимание, като тенденцията не пропуска и България, а много фирми в сектора акцентират върху това в рекламните си кампании. В тази посока явно е решила да работи и веригата за бързо хранене.

"Очевидно маркетингът на "Макдоналдс" е преценил, че е добре да се знае, че се ползват наши сирена. Явно според компанията сме достатъчно интересни за клиентите й. Смятам, че имаме полза един от друг да се афишираме, че работим заедно", коментира Росен Добрев.



От "Макдоналдс" също потвърдиха, че партньорството е от няколко години. "И преди сме работили с продукти на "Добрев". По наши проучвания българският клиент търси местни продукти, произведени в България от местни доставчици. Сега афишираме сътрудничеството с "Добрев", за да докажем, че сме релевантни на искането на българските купувачи", коментира за "Капитал" Христина Малчевска, маркетинг мениджър на "Макдоналдс" в България.

Сандвичите са с пушен кашкавал "Добрев" от краве мляко и са само за българския пазар. "Кампанията този път е по-дългосрочна, идеята е двете предложения да се задържат по-дълго в менюто – 3-4 месеца като начало, но всичко ще зависи от търсенето", коментира Росен Добрев. Според него цената от 8.99 лв. е привлекателна. По думите му в последните години "Макдоналдс" "прави завой" и пазарува "по-интензивно суровини и материали от местни производители на истински натурални продукти, следвайки световната тенденция за по-здравословно хранене".

Българските доставчици

"Българските доставчици на "Макдоналдс" са десетина, като един от тях доставя за ресторанти на веригата и в други държави", уточни Христина Малчевска, но не конкретизира имена. "Критериите, по които ги избираме, са качеството и сигурността. Доставчикът трябва да премине точно определен сертификационен процес по стандарти на "Макдоналдс", коментира още Малчевска.
Фамилия Добрев

Фамилия Добрев отваря мандрата си в с. Драгушиново, Самоков, през 1994 г. Стартира като малка семейна компания и се развива до популярна за потребителите марка млечни продукти, след като през 2011 г. поставя началото на собствена търговска верига, позната на потребителите като "Млекарницата на Добрев".

Днес обектите на "Добрев" са десет в София и един в Бургас. В тях се продават мляко и млечни продукти, както и баници, шоколад, салати, качествени колбаси. Миналата година семейството инвестира в модерна кравеферма край самоковското село Рельово. В нея вече се отглеждат 400 млечни крави. Изграждането й затвърждава бизнес стратегията на компанията - затворен цикъл на производство - от фермата с високопродуктивните животни, през мандрата, до собствените магазини.

Фамилията работи през две фирми - "Добрев трейд", в която е съсредоточено производството и търговията, и "Мистър Чийз", през която се извършват продажбите на сирена на дребно само в нашите магазини, уточни Росен Добрев.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

24 октомври 2018 г.
Sofia Event Center

capital.bg/hrforum

HR and Leadership Forum: Management 4.0



  • Как да привлечем точните таланти с помощта на креативни подходи, нови технологии и изкуствен интелект?
  • Как да развиваме хората в екипа си “в крак” с новите тенденции и подходи в сферата на обученията?
  • Кои са факторите, които правят хората щастливи на работното им място и какво и как да направим, за да ги осигурим?
  • Какво прави лидерите лидери?
  • Как да развием култура на иновативност и предприемачество и кои от новите стартъп модели (не) работят?

capital.bg/hrforum

Прочетете и това

За какво даряват компаниите 1 За какво даряват компаниите

През последните 5 години корпоративното дарителство е в низходящ тренд, сочи доклад на Българския дарителски форум

19 окт 2018, 1474 прочитания

Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова Лекторите на Retail in Detail: Венета Петкова

Официалният франчайз представител на Textura, Imaginarium, Duka и The Body Shop за България ще говори за това какво искат клиентите от поколението Millennials

19 окт 2018, 545 прочитания

24 часа 7 дни

19 окт 2018, 5492 прочитания

19 окт 2018, 3615 прочитания

19 окт 2018, 3443 прочитания

19 окт 2018, 3317 прочитания

19 окт 2018, 3158 прочитания

Всички новини

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Фабриката за хартия в Костенец - между експлозията и застрахователя

Девет месеца след авария със щета за над 20 млн. евро компанията съкращава повечето от работниците

Онлайн доставки за най-малките

Илиан Илков поема сайта Baby.bg през 2014 г., а днес в него се предлагат близо 40 хил. бебешки продукта.

Пируетите на Сидеров

Въпреки труса в "Обединените патриоти" до разпад на мнозинството едва ли ще се стигне

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Сцената не е това, което беше

Най-интересното от новото издание на фестивала за свободен театър ACT

Кино: "Първият човек"

Човешката страна на героя през перфектно кино

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, Тема на броя: Как "Джи Пи груп" стана най-големият строител

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 19.10.2018 Прочетете