С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 19 сеп 2017, 18:08, 17057 прочитания

"Макдоналдс" афишира сътрудничеството си с "Добрев"

Макар веригата да работи с българския производител на млечни продукти вече 5 години, сега е акцентът на рекламна кампания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Веригата за бързо хранене "Макдоналдс" в България афишира сътрудничеството си с българския производител на млечни продукти "Добрев", като от две седмици в обектите й се предлагат два "маестро бургера" (телешки и пилешки) с кашкавал "Добрев".

Специална рекламна кампания на веригата рекламира предложенията като "Гурме преживяване с родни вкусове". Макар сътрудничеството между двете компании да продължава повече от пет години, сега за пръв път то се обявява публично чрез рекламна кампания, уточни за "Капитал" Росен Добрев, съсобственик на "Добрев трейд".


В тенденцията

Кулинарията, "гурме" ястията и качествените местни продукти в последните години са в центъра на потребителското внимание, като тенденцията не пропуска и България, а много фирми в сектора акцентират върху това в рекламните си кампании. В тази посока явно е решила да работи и веригата за бързо хранене.

"Очевидно маркетингът на "Макдоналдс" е преценил, че е добре да се знае, че се ползват наши сирена. Явно според компанията сме достатъчно интересни за клиентите й. Смятам, че имаме полза един от друг да се афишираме, че работим заедно", коментира Росен Добрев.



От "Макдоналдс" също потвърдиха, че партньорството е от няколко години. "И преди сме работили с продукти на "Добрев". По наши проучвания българският клиент търси местни продукти, произведени в България от местни доставчици. Сега афишираме сътрудничеството с "Добрев", за да докажем, че сме релевантни на искането на българските купувачи", коментира за "Капитал" Христина Малчевска, маркетинг мениджър на "Макдоналдс" в България.

Сандвичите са с пушен кашкавал "Добрев" от краве мляко и са само за българския пазар. "Кампанията този път е по-дългосрочна, идеята е двете предложения да се задържат по-дълго в менюто – 3-4 месеца като начало, но всичко ще зависи от търсенето", коментира Росен Добрев. Според него цената от 8.99 лв. е привлекателна. По думите му в последните години "Макдоналдс" "прави завой" и пазарува "по-интензивно суровини и материали от местни производители на истински натурални продукти, следвайки световната тенденция за по-здравословно хранене".

Българските доставчици

"Българските доставчици на "Макдоналдс" са десетина, като един от тях доставя за ресторанти на веригата и в други държави", уточни Христина Малчевска, но не конкретизира имена. "Критериите, по които ги избираме, са качеството и сигурността. Доставчикът трябва да премине точно определен сертификационен процес по стандарти на "Макдоналдс", коментира още Малчевска.
Фамилия Добрев

Фамилия Добрев отваря мандрата си в с. Драгушиново, Самоков, през 1994 г. Стартира като малка семейна компания и се развива до популярна за потребителите марка млечни продукти, след като през 2011 г. поставя началото на собствена търговска верига, позната на потребителите като "Млекарницата на Добрев".

Днес обектите на "Добрев" са десет в София и един в Бургас. В тях се продават мляко и млечни продукти, както и баници, шоколад, салати, качествени колбаси. Миналата година семейството инвестира в модерна кравеферма край самоковското село Рельово. В нея вече се отглеждат 400 млечни крави. Изграждането й затвърждава бизнес стратегията на компанията - затворен цикъл на производство - от фермата с високопродуктивните животни, през мандрата, до собствените магазини.

Фамилията работи през две фирми - "Добрев трейд", в която е съсредоточено производството и търговията, и "Мистър Чийз", през която се извършват продажбите на сирена на дребно само в нашите магазини, уточни Росен Добрев.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара Nestlé ще върне на акционерите 20 млрд. долара

Средствата ще се насочат към тях най-вече чрез обратно изкупуване на акции през следващите три години

17 окт 2019, 128 прочитания

"Въгледобив Бобов дол" е обявена в несъстоятелност "Въгледобив Бобов дол" е обявена в несъстоятелност

Компанията системно е нарушавала задълженията си по оздравителния план и дължи на държавата над 102 млн. лв.

17 окт 2019, 346 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Фабриката за хартия в Костенец - между експлозията и застрахователя

Девет месеца след авария със щета за над 20 млн. евро компанията съкращава повечето от работниците

Още от Капитал
Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Арабският пробив на IPS

Българската семейна компания "Интернешънъл пауър съплай" завърши ключов проект за Saudi Aramco

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

В Белград, на чисто

С изложбата The Cleaner Марина Абрамович показва творчеството си в родния Белград след 44-годишно отсъствие

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10