Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
12 19 сеп 2017, 18:08, 12206 прочитания

"Макдоналдс" афишира сътрудничеството си с "Добрев"

Макар веригата да работи с българския производител на млечни продукти вече 5 години, сега е акцентът на рекламна кампания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Дяволът в сандвича

The Founder е за драмата на човека, развил "Макдоналдс" до световна верига

21 апр 2017

Производители: Интересът към млечните продукти по стандарт се завръща

От 260 мандри в страната 45 произвеждат по БДС

29 сеп 2016
Веригата за бързо хранене "Макдоналдс" в България афишира сътрудничеството си с българския производител на млечни продукти "Добрев", като от две седмици в обектите й се предлагат два "маестро бургера" (телешки и пилешки) с кашкавал "Добрев".

Специална рекламна кампания на веригата рекламира предложенията като "Гурме преживяване с родни вкусове". Макар сътрудничеството между двете компании да продължава повече от пет години, сега за пръв път то се обявява публично чрез рекламна кампания, уточни за "Капитал" Росен Добрев, съсобственик на "Добрев трейд".

В тенденцията

Кулинарията, "гурме" ястията и качествените местни продукти в последните години са в центъра на потребителското внимание, като тенденцията не пропуска и България, а много фирми в сектора акцентират върху това в рекламните си кампании. В тази посока явно е решила да работи и веригата за бързо хранене.

"Очевидно маркетингът на "Макдоналдс" е преценил, че е добре да се знае, че се ползват наши сирена. Явно според компанията сме достатъчно интересни за клиентите й. Смятам, че имаме полза един от друг да се афишираме, че работим заедно", коментира Росен Добрев.



От "Макдоналдс" също потвърдиха, че партньорството е от няколко години. "И преди сме работили с продукти на "Добрев". По наши проучвания българският клиент търси местни продукти, произведени в България от местни доставчици. Сега афишираме сътрудничеството с "Добрев", за да докажем, че сме релевантни на искането на българските купувачи", коментира за "Капитал" Христина Малчевска, маркетинг мениджър на "Макдоналдс" в България.

Сандвичите са с пушен кашкавал "Добрев" от краве мляко и са само за българския пазар. "Кампанията този път е по-дългосрочна, идеята е двете предложения да се задържат по-дълго в менюто – 3-4 месеца като начало, но всичко ще зависи от търсенето", коментира Росен Добрев. Според него цената от 8.99 лв. е привлекателна. По думите му в последните години "Макдоналдс" "прави завой" и пазарува "по-интензивно суровини и материали от местни производители на истински натурални продукти, следвайки световната тенденция за по-здравословно хранене".

Българските доставчици

"Българските доставчици на "Макдоналдс" са десетина, като един от тях доставя за ресторанти на веригата и в други държави", уточни Христина Малчевска, но не конкретизира имена. "Критериите, по които ги избираме, са качеството и сигурността. Доставчикът трябва да премине точно определен сертификационен процес по стандарти на "Макдоналдс", коментира още Малчевска.
Фамилия Добрев

Фамилия Добрев отваря мандрата си в с. Драгушиново, Самоков, през 1994 г. Стартира като малка семейна компания и се развива до популярна за потребителите марка млечни продукти, след като през 2011 г. поставя началото на собствена търговска верига, позната на потребителите като "Млекарницата на Добрев".

Днес обектите на "Добрев" са десет в София и един в Бургас. В тях се продават мляко и млечни продукти, както и баници, шоколад, салати, качествени колбаси. Миналата година семейството инвестира в модерна кравеферма край самоковското село Рельово. В нея вече се отглеждат 400 млечни крави. Изграждането й затвърждава бизнес стратегията на компанията - затворен цикъл на производство - от фермата с високопродуктивните животни, през мандрата, до собствените магазини.

Фамилията работи през две фирми - "Добрев трейд", в която е съсредоточено производството и търговията, и "Мистър Чийз", през която се извършват продажбите на сирена на дребно само в нашите магазини, уточни Росен Добрев.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Глобални IT компании пострадаха от забраната на Telegram в Русия 1 Глобални IT компании пострадаха от забраната на Telegram в Русия

Телекомуникационният регулатор "Роскомнадзор" блокира плафтормата заради отказа на компанията да предаде данните на потребителите й

21 апр 2018, 1173 прочитания

Латинска Америка се опитва да привлече чужди компании в добива на петрол и газ Латинска Америка се опитва да привлече чужди компании в добива на петрол и газ

Редица правителства от региона се стремят да превърнат страните си в предпочитана дестинация за инвестиции

21 апр 2018, 916 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (16-22 април)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Конкурсите като скрити възможности за кариерно развитие

Или защо е важно да участвате в подобни инициативи и как да ги използвате максимално в своя полза

Стажове, стипендии, конкурси (10-15 април)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (2 - 8 април)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

"Лидл" отваря 300 работни места за касиери в София със заплащане от 1260 лв.

Компанията предоставя и ваучери за храна, гъвкаво работно време и допълнително здравно осигуряване

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Фабриката за хартия в Костенец - между експлозията и застрахователя

Девет месеца след авария със щета за над 20 млн. евро компанията съкращава повечето от работниците

И БСП се оглежда за патриотичен партньор

Социалистите искат да наваксат разликата с ГЕРБ, но не през коалиция, а чрез общи действия с партии с шанс да влязат в парламента

Първият инвеститор в "Адам" и "Ева", които принтират 3D тъкани

Учещите медицина Спас Керимов и Ваньо Везиров създават "Принтиво", която разработва биомастило и 3D биопринтер

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Индексите на борсата започнаха седмицата с ръст

"Стара планина холд" реализира най-голям ръст след съобщението за дивидент

Българите стават по-щастливи

Майк Викинг, директор на Института за изследване на щастието в Копенхаген

София импровизира

18 представления от утвърдени чуждестранни и български хореографи на новото издание на "Антистатик"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 16

Капитал

Брой 16 // 21.04.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 21.04.2018 Прочетете