С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
12 19 сеп 2017, 18:08, 17168 прочитания

"Макдоналдс" афишира сътрудничеството си с "Добрев"

Макар веригата да работи с българския производител на млечни продукти вече 5 години, сега е акцентът на рекламна кампания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Веригата за бързо хранене "Макдоналдс" в България афишира сътрудничеството си с българския производител на млечни продукти "Добрев", като от две седмици в обектите й се предлагат два "маестро бургера" (телешки и пилешки) с кашкавал "Добрев".

Специална рекламна кампания на веригата рекламира предложенията като "Гурме преживяване с родни вкусове". Макар сътрудничеството между двете компании да продължава повече от пет години, сега за пръв път то се обявява публично чрез рекламна кампания, уточни за "Капитал" Росен Добрев, съсобственик на "Добрев трейд".


В тенденцията

Кулинарията, "гурме" ястията и качествените местни продукти в последните години са в центъра на потребителското внимание, като тенденцията не пропуска и България, а много фирми в сектора акцентират върху това в рекламните си кампании. В тази посока явно е решила да работи и веригата за бързо хранене.

"Очевидно маркетингът на "Макдоналдс" е преценил, че е добре да се знае, че се ползват наши сирена. Явно според компанията сме достатъчно интересни за клиентите й. Смятам, че имаме полза един от друг да се афишираме, че работим заедно", коментира Росен Добрев.



От "Макдоналдс" също потвърдиха, че партньорството е от няколко години. "И преди сме работили с продукти на "Добрев". По наши проучвания българският клиент търси местни продукти, произведени в България от местни доставчици. Сега афишираме сътрудничеството с "Добрев", за да докажем, че сме релевантни на искането на българските купувачи", коментира за "Капитал" Христина Малчевска, маркетинг мениджър на "Макдоналдс" в България.

Сандвичите са с пушен кашкавал "Добрев" от краве мляко и са само за българския пазар. "Кампанията този път е по-дългосрочна, идеята е двете предложения да се задържат по-дълго в менюто – 3-4 месеца като начало, но всичко ще зависи от търсенето", коментира Росен Добрев. Според него цената от 8.99 лв. е привлекателна. По думите му в последните години "Макдоналдс" "прави завой" и пазарува "по-интензивно суровини и материали от местни производители на истински натурални продукти, следвайки световната тенденция за по-здравословно хранене".

Българските доставчици

"Българските доставчици на "Макдоналдс" са десетина, като един от тях доставя за ресторанти на веригата и в други държави", уточни Христина Малчевска, но не конкретизира имена. "Критериите, по които ги избираме, са качеството и сигурността. Доставчикът трябва да премине точно определен сертификационен процес по стандарти на "Макдоналдс", коментира още Малчевска.
Фамилия Добрев

Фамилия Добрев отваря мандрата си в с. Драгушиново, Самоков, през 1994 г. Стартира като малка семейна компания и се развива до популярна за потребителите марка млечни продукти, след като през 2011 г. поставя началото на собствена търговска верига, позната на потребителите като "Млекарницата на Добрев".

Днес обектите на "Добрев" са десет в София и един в Бургас. В тях се продават мляко и млечни продукти, както и баници, шоколад, салати, качествени колбаси. Миналата година семейството инвестира в модерна кравеферма край самоковското село Рельово. В нея вече се отглеждат 400 млечни крави. Изграждането й затвърждава бизнес стратегията на компанията - затворен цикъл на производство - от фермата с високопродуктивните животни, през мандрата, до собствените магазини.

Фамилията работи през две фирми - "Добрев трейд", в която е съсредоточено производството и търговията, и "Мистър Чийз", през която се извършват продажбите на сирена на дребно само в нашите магазини, уточни Росен Добрев.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Построеното от "Трейс Груп Холд" през 2019 г. Построеното от "Трейс Груп Холд" през 2019 г.

Българската компания успешно развива своята дейност на европейския строителен пазар

18 ное 2019, 1078 прочитания

Американските компании са предпазливи за разходите заради търговската война 1 Американските компании са предпазливи за разходите заради търговската война

Ръководителите предвиждат слаб спад на капиталовите инвестиции и през четвъртото тримесечие

17 ное 2019, 843 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Фабриката за хартия в Костенец - между експлозията и застрахователя

Девет месеца след авария със щета за над 20 млн. евро компанията съкращава повечето от работниците

Още от Капитал
Фасулска работа

За 20 години Милко Младенов създаде една от най-разпознаваемите компании за варива в България "СуиКо"

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

Новата дългова криза на здравната каса

Институцията плаща със здравни вноски наказателни лихви и адвокатски хонорари

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Канадска вълна

Писателят Дени Терио за работния си процес и защо Канада е страна на "две самотности"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10