С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
12 19 сеп 2017, 18:08, 13497 прочитания

"Макдоналдс" афишира сътрудничеството си с "Добрев"

Макар веригата да работи с българския производител на млечни продукти вече 5 години, сега е акцентът на рекламна кампания

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Дяволът в сандвича

The Founder е за драмата на човека, развил "Макдоналдс" до световна верига

21 апр 2017

Производители: Интересът към млечните продукти по стандарт се завръща

От 260 мандри в страната 45 произвеждат по БДС

29 сеп 2016
Веригата за бързо хранене "Макдоналдс" в България афишира сътрудничеството си с българския производител на млечни продукти "Добрев", като от две седмици в обектите й се предлагат два "маестро бургера" (телешки и пилешки) с кашкавал "Добрев".

Специална рекламна кампания на веригата рекламира предложенията като "Гурме преживяване с родни вкусове". Макар сътрудничеството между двете компании да продължава повече от пет години, сега за пръв път то се обявява публично чрез рекламна кампания, уточни за "Капитал" Росен Добрев, съсобственик на "Добрев трейд".

В тенденцията

Кулинарията, "гурме" ястията и качествените местни продукти в последните години са в центъра на потребителското внимание, като тенденцията не пропуска и България, а много фирми в сектора акцентират върху това в рекламните си кампании. В тази посока явно е решила да работи и веригата за бързо хранене.

"Очевидно маркетингът на "Макдоналдс" е преценил, че е добре да се знае, че се ползват наши сирена. Явно според компанията сме достатъчно интересни за клиентите й. Смятам, че имаме полза един от друг да се афишираме, че работим заедно", коментира Росен Добрев.



От "Макдоналдс" също потвърдиха, че партньорството е от няколко години. "И преди сме работили с продукти на "Добрев". По наши проучвания българският клиент търси местни продукти, произведени в България от местни доставчици. Сега афишираме сътрудничеството с "Добрев", за да докажем, че сме релевантни на искането на българските купувачи", коментира за "Капитал" Христина Малчевска, маркетинг мениджър на "Макдоналдс" в България.

Сандвичите са с пушен кашкавал "Добрев" от краве мляко и са само за българския пазар. "Кампанията този път е по-дългосрочна, идеята е двете предложения да се задържат по-дълго в менюто – 3-4 месеца като начало, но всичко ще зависи от търсенето", коментира Росен Добрев. Според него цената от 8.99 лв. е привлекателна. По думите му в последните години "Макдоналдс" "прави завой" и пазарува "по-интензивно суровини и материали от местни производители на истински натурални продукти, следвайки световната тенденция за по-здравословно хранене".

Българските доставчици

"Българските доставчици на "Макдоналдс" са десетина, като един от тях доставя за ресторанти на веригата и в други държави", уточни Христина Малчевска, но не конкретизира имена. "Критериите, по които ги избираме, са качеството и сигурността. Доставчикът трябва да премине точно определен сертификационен процес по стандарти на "Макдоналдс", коментира още Малчевска.
Фамилия Добрев

Фамилия Добрев отваря мандрата си в с. Драгушиново, Самоков, през 1994 г. Стартира като малка семейна компания и се развива до популярна за потребителите марка млечни продукти, след като през 2011 г. поставя началото на собствена търговска верига, позната на потребителите като "Млекарницата на Добрев".

Днес обектите на "Добрев" са десет в София и един в Бургас. В тях се продават мляко и млечни продукти, както и баници, шоколад, салати, качествени колбаси. Миналата година семейството инвестира в модерна кравеферма край самоковското село Рельово. В нея вече се отглеждат 400 млечни крави. Изграждането й затвърждава бизнес стратегията на компанията - затворен цикъл на производство - от фермата с високопродуктивните животни, през мандрата, до собствените магазини.

Фамилията работи през две фирми - "Добрев трейд", в която е съсредоточено производството и търговията, и "Мистър Чийз", през която се извършват продажбите на сирена на дребно само в нашите магазини, уточни Росен Добрев.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

(Хипер)Наука за офиси (Хипер)Наука за офиси

Българско-американската компания HyperScience прави софтуер за оптимизация на документацията в големи компании

20 юли 2018, 1570 прочитания

Краят на една ера Краят на една ера

36-годишният Роджър Федерер прекъсна дългогодишното си партньорство с Nike и сключи 10-годишен договор с японската Uniqlo

20 юли 2018, 1851 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Как да изберете правилното образование за успешна кариера

Няколко съвета за всеки ученик, студент или търсещ кариерно преориентиране

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Пет минути с ... Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова

На "Кариери" гостуват създателките на сайта maikomila.bg и онлайн платформата olemale.bg, чрез която популяризират продукти на майки на деца с увреждания, за да им осигурят финансова независимост

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Фабриката за хартия в Костенец - между експлозията и застрахователя

Девет месеца след авария със щета за над 20 млн. евро компанията съкращава повечето от работниците

До Барселона и назад

Поредният теч на документи свързва близък до Бойко Борисов бизнесмен с осъдени за пране на пари във Великобритания

По-малко дивиденти, но стабилна доходност

Публичните компании ще разпределят около 140 млн. лв. от печалбите си, което е с 46% по-малко от рекордната 2017 г.

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Ново място: "Хралупата"

През последните месеци "Хралупата" стана едно от основните места за българската литературна сцена

Nation on the best location

Манталитетният и културен хибрид Словения

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 29

Капитал

Брой 29 // 21.07.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

DAILY @7AM // 21.07.2018 Прочетете