Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 20 сеп 2017, 16:56, 15011 прочитания

"Лидл България" ще продава продукти, изработени по стари семейни рецепти

Веригата започва кампанията "Съхрани родния вкус"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
По поръчка на "Лидл България" ще бъдат произведени продукти по уникални, стари семейни рецепти, отличени в кампанията "Съхрани родния вкус" на веригата. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор, на специална пресконференция. По думите й инициативата е продължение на "дългосрочната политика на "Лидл" в подкрепа на българските продукти, българските производители и българския традиционен вкус".

Рецепти и спомени


Участието в кампанията "Съхрани родния вкус" е от 25 септември до 22 октомври след регистрация в сайта на "Лидл". Потребителите ще могат да споделят свои рецепти за български традиционни консервирани продукти (напр. туршия, сладко, компот и др.) или сурово сушени месни деликатеси (напр. луканка, пастърма и др.), придружени задължително с разказ за семейната история и спомените, свързани с храната.

Двама топ готвачи - Иван Манчев и Таньо Шишков, ще пътуват до селищата, откъдето са изпратени рецептите, за да опитат конкурсните предложения. Победителят ще получи 10 хил. лв. награда, а продуктът по негова рецепта ще бъде изработен от български производител до края на годината и ще се продава в магазините на веригата в страната.

Над 50 предложения в "Родна стряха"



В средата на февруари т.г. "Лидл България" пусна нова серия продукти под общото наименование "Родна стряха". Тя съдържа над 50 предложения на български производители от цялата страна в разнообразни продуктови групи – млечни, месни, варива, сладки изделия, подправки, напитки. Тогава от веригата съобщиха, че с тази серия са ангажирани 23 български фирми, като два от доставчиците са изцяло нови, а със седем компанията работи от 2010 г.

Според Милена Драгийска съвместната работа на "Лидл" с български доставчици води до "по-високо качество и по-голямо разнообразие на продуктовата гама, до увеличаване на производствените обеми, до инвестиции в допълнителни мощности и ръст в броя на служителите. То е и трамплин на български производители към чужди пазари".

По данни на компанията над 20 български фирми вече са получили възможност да продават в други държави, в които "Лидл" оперира. Сред продуктите, които се продават зад граница в други магазини от веригата, са доспатска пъстърва, хлебни и сладкарски изделия, пилешко, олио.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

AirBnB ще компенсира с 250 млн. долара наемодателите си покрай коронавируса AirBnB ще компенсира с 250 млн. долара наемодателите си покрай коронавируса

Не се очаква сериозен ефект от помощта върху бизнеса с краткосрочни наеми в България

31 мар 2020, 853 прочитания

Собственикът на текстилната "Калинел" Марин Радевски: Работим с 30% от капацитета си Собственикът на текстилната "Калинел" Марин Радевски: Работим с 30% от капацитета си

Почти всички европейски магазини на основния клиент на производителя на възглавници и завивки IKEA не работят

31 мар 2020, 944 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Русия ще национализира B&N Bank

Една от най-големите частни търговски банки поиска помощ от Руската централна банка преди дни

Още от Капитал
Какво правят другите държави за бизнеса

Какви мерки са предприели правителствата на Гърция, Румъния, Северна Македония и Унгария, за да се справят с икономическото въздействие от разпространението на коронавируса

Ваксина срещу комуникационна криза

6 съвета как компаниите да адаптират комуникационните си стратегии към новата реалност

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

Емисия "Добри новини"

За конструктивната журналистика и начините да намалим стреса от информационния поток

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10