Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация
8 21 сеп 2017, 14:29, 9502 прочитания

"Мобилтел" ще работи под бранда А1

Компанията майка Telekom Austria преименува всичките си регионални марки в една

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

"Мобилтел" отчете втора поредна година на растеж на приходите

Операторът има по-голям оборот от продажба на устройства и фиксирани услуги

14 фев 2018

Карлос Слим свива с над 50% участието си в New York Times

Сделката ще е факт след 3 години

21 дек 2017

Българите масово предпочитат абонаментните планове пред предплатените услуги

Около 70% имат смартфон и мобилен интернет, показва проучване на "Теленор" за дигиталните навици

31 окт 2017

Ръстът на приходите на "Мобилтел" и "Теленор" се ускорява

За третото тримесечие двата телекома отчитат свиване на броя на мобилните си абонати

25 окт 2017

"Мобилтел" отчита ръст на приходите и печалбата си към средата на 2017 г.

Растящите постъпления от продажба на услуги и устройства, както и оптимизирането на разходите водят до ръст и на финансовия резултат след продължителни спадове

26 юли 2017

"Мобилтел" избра United Partners за своя PR агенция

Фокус на обслужването ще бъде комуникацията през социалните и дигитални медии

12 юли 2017

"Мобилтел" сменя тона

С ребрандирането си най-големият телеком в България дава заявка за ново, клиентски ориентирано пазарно поведение

28 сеп 2012

"Мобилтел" с ново лого и визия

Телекомът брани лидерството си с промяна в бранда, пакетни услуги и обещания към клиентите

24 сеп 2012
Промяната обаче ще се случи поетапно в засвисимост от пазарните особености
"Опитваме се да наложим Telekom Austria Group като единна международна група на фрагментирания европейски пазар."
Алехандро Платер, изпълнителен и оперативен директор на TAG
Kомпанията майка на най-големия български мобилен оператор "Мобилтел" - Telekom Austria Group (TAG), обяви, че ще прекръсти всичките си подразделения в региона на А1. В официално изявление от групата съобщиха, че целта на ребрандирането е да предоставят едно и също изживяване и оферти на всичките си 24 млн. клиенти в седем държави. Промяната обаче ще се случи поетапно в засвисимост от пазарните особености.

TAG притежава мобилни оператори, които са под бранда A1, единствено в Австрия и Словения. В Беларус те са под името velcom, в Хърватия – Vipnet, Vip mobile и one.Vip са съответно брандовете в Сърбия и Македония, а в България "Мобилтел". В официално съобщение на сайта на австрийската компания се посочва още, че решението за ребрандиране се базира на задълбочен анализ на пазарната среда и възприятието на A1 като силна международна марка в областта на информационните и телекомуникационните технологии – мобилни, фиксирани, телевизионни, облачни и дейта услуги.

"Опитваме се да наложим Telekom Austria Group като единна международна група на фрагментирания европейски пазар. В момента дори собствените ни компании в групата работят под десет различни бранда. Което още повече подчертава нуждата да се инвестират усилия в едно силно общо пазарно присъствие", заяви изпълнителният и оперативен директор на TAG Алехандро Платер.

От TAG очакват премениването към общия бранд A1 и в отделните държави и амортизацията на локалните марки да се отразят на нетните резултати на групата до 2019 г. От компанията, която е част от конгломерата на Карлос Слим America Movil, обявиха, че марките се оценяват на 350 млн. евро в края на миналата година. До края на първото тримчесечие на 2018 г. половината от тази сума ще бъде отписана.

От "Мобилтел" коментираха за медиите, че ребрандирането е следствие от разширяването на услугите на TAG след придобиването на редица доставчици на фиксирани услуги в различните държави, като за да бъдат интегрирани, компаниите в групата имат нужда от препозициониране и ново предложение за клиентите .



На българския пазар

Ребрандирането на "Мтел" в А1 България ще включва цялостна промяна на компанията, освен смяна на името и логото на телекома от компанията ще предлагат в допълнение нови услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите. "То [ребрандирането] ще ни даде възможност да използваме силния бранд А1, за да се превърнем в един изцяло интегриран и конвергентен доставчик на телекомуникационни услуги, който използва всички синергии и предимства на това да е част от една от най-големите корпорации в света, за да отговори на очакванията на клиентите си в дигиталната ера", коментираха от "Мобилтел".

Преминаването на "Мобилтел" към бранда A1 вероятно ще се отрази и върху новите телевизионни спортни канали, с които в началото на годината телекомът навлезе на пазара на разпространение на собствено телевизионно съдържание. Два от тях към момента носят името на бранда –Mtel Sport 1, Mtel Sport 2, а третият е EDGEsport.

Спрямо другите пазари, на които оперира Telekom Austria Group, България се нарежда на трето място след Австрия и Хърватия по отчетени приходи за първото полугодие не 2017 г. Според официалния отчет на групата те се равняват на 206.8 млн. евро, или с 5% повече в сравнение със същия период година по-рано.

История на промените

Брандът на "Мобилтел" "Мтел" е най-дълго просъществувалият на българския телекомуникационен пазар. Само в началото си търговската марка беше "Цитрон". През 2012 г. компанията инвестира значителни суми в ново лого и изцяло променена визия. През подобни трансформации вече преминаха другите два големи телекома - "Теленор България" и БТК. Преди норвежкия си собственик вторият най-голям мобилен оператор беше част от гръцката Comsote и работеше под марката "Глобул". В един момент гръцката група също искаше да преименува всичките си подразделения на Сosmote, но се отказа. От своя страна БТК първо оперираше под бранда "Вивател", а през 2009 г. обедини стационарните и мобилните си операции и ги ребрандира под общото име "Виваком".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

21 март 2018г.
Sofia Event Center

capital.bg/ecommerce

Конференция Стратегии за електронна търговия



Акценти в програмата:
Тенденции и развитие на иновациите в онлайн пазаруването
Иновативни услуги и ритейл стратегии
Как технологиите променят начина, по който пазаруваме
Тенденции при електронните плащания
Иновации в логистиката при електронната търговия
Маркетплейс революция


Прочетете и това

Cisco отчете ръст на приходите за пръв път от две години Cisco отчете ръст на приходите за пръв път от две години

Американската технологична компания ще изкупи обратно акции за 25 млрд. долара

20 фев 2018, 114 прочитания

ВАС потвърди глоба на "Монделийз" заради ползвана снимка на Григор Димитров ВАС потвърди глоба на "Монделийз" заради ползвана снимка на Григор Димитров

Потребителите могат да се заблудят, че спортистът рекламира BelVita, смятат магистратите и КЗК

20 фев 2018, 1001 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (19 - 25 февруари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

За да бъдете успешни, фокусирайте се върху крайната цел, но я разбийте на по-малки, постижими цели

На гости в рубриката "Пет минути със..." е Манди Хиксън, бивш пилот на Кралските военновъздушни сили, а към настоящия момент - лектор и коуч

Стажове, стипендии, конкурси (22-28 януари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Как да организираме по-добре работното си време

Няколко основни съвета как да бъдете по-ефективни и фокусирани

Стажове, стипендии, конкурси (8-14 януари)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Първото българско трио с пари от плана "Юнкер"

Две частни дружества вече получиха инвестиционни заеми за над 50 млн. евро от ЕИБ, а "Биовет" чака одобрение за 100 млн. евро кредит

Масово раздвижване

Обемите в търговията със спортни стоки и нарастващият брой състезания за любители са знак, че българите спортуват повече

Пазарните мускули на MultiSport

За две години и половина "Бенефит системс България" стигна до 50 хиляди клиенти, на които предлага достъп до над 600 зали

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Ясен Гюзелев, художник: "Опитвам се да живея почтено"

До 1 март галерия "Арте" представя графичните картини на Гюзелев

Кино: "Лили Рибката"

Полът е вълшебство в модерната приказка на Ясен Григоров

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 17.02.2018 Прочетете
Капитал PRO, Петр Келнер купува "Нова телевизия" за 185 млн. евро

Емисия

DAILY @7AM // 20.02.2018 Прочетете