КЗК: Концесията на летище Пловдив може да продължи с два кандидата
Регулаторът е отхвърлил желанието на третия, но отстранен участник, процедурата да спре


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
млн. лв. ще струва на държавния бюджет издръжката на съоръжението тази година.
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) отхвърли искането на отстранения кандидат "Силк роуд Пловдив еърпорт" за спиране на процедурата за концесия за летище Пловдив. В определението си от средата на септември антимонополното ведомство посочва, че вредите от временната мярка биха били по-големи от ползите от нея. Самото решение по същество, с което комисията ще прецени дали има нарушение на процедурата и дали консорциумът е отстранен неправомерно, все още предстои да се вземе. При всички положения спорът забавя концесионирането на летището, чиито резултати се влошават през последните месеци. За обекта кандидатстват още китайската HNA Group и пловдивското обединение "Консорциум Летище Пловдив", което включва "Тракия икономическа зона" и автотранспортната ПИМК.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.