Twitter тества удвояване на лимита на символите в един туит
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Twitter тества удвояване на лимита на символите в един туит

Джак Дорси, съосновател и главен изпълнителен директор на Twitter

Twitter тества удвояване на лимита на символите в един туит

Компанията се надява да увеличи времето, което потребителите прекарват в социалната мрежа

3032 прочитания

Джак Дорси, съосновател и главен изпълнителен директор на Twitter

© Reuters


Социалната мрежа Twitter изпробва нововъведение, което ще удвои броя на символите, които потребителите ще могат да използват в една публикация, съобщава Financial Times. Опцията, която ще удвои обема на допустимите за един туит символи от 140 на 280, в момента е в тестови период и е достъпна само за малка група от потребителите на компанията, която се очаква да даде оценката си за промяната. Въпреки че от компанията обещаха нововъведението да бъде достъпно за по-голямата част от потребителите, все още няма яснота кога точно ще бъде достъпно за масовия потребител.

От Twitter обясниха, че се надяват да получат обратна връзка от потребителите на платформата, за които е достъпна тестовата опция, похват, използван от компанията при въвеждането на сериозни промени в социалната мрежа. Намерението обаче според туит на самата компания е нововъведението да се запази като постоянна опция, което ще позволи на потребителите на платформата да "продължат да се изразяват по-ефективно и все пак в малък обем", пишат от Twitter в своя публикация.

Промяната обаче няма да включва китайски, японски и корейски език, тъй като символите на тези езици позволяват да се предаде повече смисъл чрез употребата на по-малко знаци. От компанията илюстрират това с примера, че едва 1% от всички туитове на японски език достигат допустимия обем от 140 символа, докато тази стойност е около 10% за туитовете на английски език.

Потенциалните причини

Причините от компанията да изоставят прословутия си символен лимит, поддържан от близо десетилетие, са изключително любопитни, а някои от тях са представени от Business Insider.

На първо място компанията се опитва да ангажира настоящите си потребители. От известно време ръстът на потребителите на социалната мрежа е много нисък, което се отразява и на финансовите резултати на компанията. С оглед от Twitter се надяват удвоеният обем на символите да позволи на потребителите да се изразяват по-добре и да прекарват повече време във платформата, което е от изключителна важност за компанията, ако желае да излезе от негативната си серия от 4 последователни тримесечия на спад в печалбите си.

От друга страна, увеличението изглежда добре преценено. То ще осигури повече пространство на потребителите на компанията, но и не прекалено, което ще предпази социалната мрежа от това да се превърне в блог. Това би насърчило брандовете и рекламодателите да изразходват повече средства за платформата. Освен това разширеният символен лимит би им осигурил по-добрата възможност да предадат посланието на потребителите си. По-ангажираната потребителска база също би допринесла благоприятно за финансовото състояние на компанията, ако привлече повече приходи.

"Twitter винаги ще остане привързана към кратките съобщения. Това е нещо, което никога няма да променим", пише компанията в своя публикация, вероятно в опит да отблъсне неизбежната реакция, която промяната ще генерира сред многото дългогодишни потребители на платформата. Това обаче е една неизменна част от подобряването на платформата според съоснователят на компанията Джак Дорси.

Дръзкият ход от страна на Twitter може да означава, че компанията е отворена за повече и по-динамични промени в бизнес структурата си, които да я изведат от застоя, в който в момента се намира. Вероятно от социалната мрежа подготвят и още промени, които да осигурят на платформата новите потребители, така необходими за поддържането на растежа.

Социалната мрежа Twitter изпробва нововъведение, което ще удвои броя на символите, които потребителите ще могат да използват в една публикация, съобщава Financial Times. Опцията, която ще удвои обема на допустимите за един туит символи от 140 на 280, в момента е в тестови период и е достъпна само за малка група от потребителите на компанията, която се очаква да даде оценката си за промяната. Въпреки че от компанията обещаха нововъведението да бъде достъпно за по-голямата част от потребителите, все още няма яснота кога точно ще бъде достъпно за масовия потребител.

От Twitter обясниха, че се надяват да получат обратна връзка от потребителите на платформата, за които е достъпна тестовата опция, похват, използван от компанията при въвеждането на сериозни промени в социалната мрежа. Намерението обаче според туит на самата компания е нововъведението да се запази като постоянна опция, което ще позволи на потребителите на платформата да "продължат да се изразяват по-ефективно и все пак в малък обем", пишат от Twitter в своя публикация.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

Намери ми наемател

Намери ми наемател

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.