Продажбите на H&M в България надхвърлят 100 млн. лв. за деветмесечието

През третото тримесечие на 2017 г. приходите на шведската верига в страната растат със 7%

Бизнесът на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България продължава да се увеличава, показват публикуваните през миналата седмица финансови резултати за дейността й през третото фискално тримесечие на 2017 г. За периода 1 юни – 31 август продажбите й в страната запазват постигнатия през второто тримесечие темп на растеж от 10%, като достигат 199 млн. шведски крони, или 40.5 млн. лв. Преизчислено в левове обаче, увеличението е със 7%.

За деветте месеца от началото на финансовата година приходите на H&M в България вече надхвърлят 100 млн. лв. – продажбите в страната за периода 1 декември 2016 – 31 август 2017 г. са 506 млн. шведски крони, или 103.4 млн. лв., като нарастват също с 10%, изразено в крони, или със 7%, изразено в левове.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nage avatar :-|
    nage
    • + 1

    Тоест по 370 000 лв. всеки ден... Ако средната цена на едно парцалче да е 100 кинта това значи 3700 парцалки на ден...ВСЕКИ ДЕН... Да, бе, да

    Нередност?
  • 2
    beljata avatar :-|
    beljata
    • + 1

    Дори и повече, защото средната цена на един парцал е 30-40 лв. В случая продажбите са им главно от намаления-имат цени от порядъка на 6-7-10 лв
    До коментар [#1] от "
    nage
    ":

    Нередност?
Нов коментар