Продажбите на H&M в България надхвърлят 100 млн. лв. за деветмесечието
През третото тримесечие на 2017 г. приходите на шведската верига в страната растат със 7%
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Бизнесът на шведската верига за облекла Hennes & Mauritz (H&M) в България продължава да се увеличава, показват публикуваните през миналата седмица финансови резултати за дейността й през третото фискално тримесечие на 2017 г. За периода 1 юни – 31 август продажбите й в страната запазват постигнатия през второто тримесечие темп на растеж от 10%, като достигат 199 млн. шведски крони, или 40.5 млн. лв. Преизчислено в левове обаче, увеличението е със 7%.
За деветте месеца от началото на финансовата година приходите на H&M в България вече надхвърлят 100 млн. лв. – продажбите в страната за периода 1 декември 2016 – 31 август 2017 г. са 506 млн. шведски крони, или 103.4 млн. лв., като нарастват също с 10%, изразено в крони, или със 7%, изразено в левове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Тоест по 370 000 лв. всеки ден... Ако средната цена на едно парцалче да е 100 кинта това значи 3700 парцалки на ден...ВСЕКИ ДЕН... Да, бе, да
Дори и повече, защото средната цена на един парцал е 30-40 лв. В случая продажбите са им главно от намаления-имат цени от порядъка на 6-7-10 лв
До коментар [#1] от "
nage
":
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход