С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 9 окт 2017, 11:10, 3460 прочитания

Renault си постави за цел да е сред лидерите при електромобилите

Компанията повиши целите си за приходите и печалбата до 2022 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията ще вложи 18 млрд. евро, за да изкара до 2022 г. на пазара 8 изцяло електрически модела и 12 хибридни серии.
Френският автомобилен производител Renault повиши средносрочните си цели за приходи и печалба до 2022 г. Компанията иска да бъде сред лидерите в революцията на електромобилите и да изкара навреме на пазара автономна серия коли, пише Bloomberg. От компанията обявиха, че целите са да бъдат надминати сегашните прогнози за приходи от 70 млрд. евро годишно през 2022 г., а маржът на печалбата да бъде над 7%. Renault ще инвестира общо 18 млрд. евро, за да изкара до 2022 г. на пазара 8 изцяло електрически модела и 12 хибридни серии. Компанията ще има и 15 коли с автономни възможности.
Изпълнителният директор на Renault Карлос Гон зададе за цел на компанията продажби от 5 млн. електрически коли годишно през 2022 г.

Фотограф: Charles Platiau

"Искаме да останем основен доставчик на електрически коли за масовия пазар", коментира изпълнителният директор на Renault Карлос Гон в Париж, където представи обновената стратегия на компанията. Според него колите на батерии ще се превърнат в основен двигател на приходите на компанията. "Нашата визия е насочена към това електрическите коли да се превърнат в печеливш основен бизнес." Гон добави още, че Renault се стреми да достигне продажби от 5 млн. коли през 2022 г.

Запазване на лидерството


Renault наред с дългогодишния си партньор Nissan са под напрежение заради бързото предвижване на цялата индустрия към електрическите автомобили. Досега Renault-Nissan беше лидер в продажбите на електрически коли, но позицията на компанията остава под съмнение, след като Tesla започна доставките на бюджетния си модел Model 3, а през последната година всички големи производители, сред които и Volkswagen, Daimler и BMW, обявиха огромни инвестиции в електромобили, които вероятно ще променят изцяло пазара. Фактът, че Renault-Nissan е с най-много продажби на електрически коли, е и заблуждаващ, защото те са направени по време на слабо търсене и малък пазар, докато голямото настъпване на технологията се очаква през следващите пет години.

Френският производител работи по стратегията си заедно с Nissan и японския партньор Mitsubishi. Голямата цел е до 2022 г. да има 12 изцяло електрически автомобила, от които поне един модел да бъде и с изцяло автономни функции. До момента на пазара няма сертифицирана напълно безпилотна кола, макар различни производители на автомобили и представители на услуги като Uber и Lyft да правят интензивни тестове основно в САЩ.

Състоянието на алианса



Renault обяви първоначално през февруари финансовите си планове за 2022 г. Тогава компанията заяви, че се стреми към увеличение на приходите с 40% спрямо 2016 г., а маржът на печалбата да бъде около 6.4%. Програмите на Nissan и Mitsubishi ще бъдат пуснати съответно на 16 и 18 октомври. Renault държи 44% от Nissan, докато Nissan има дял от 15% в Renault. Mitsubishi, която се включи в алианса миналата година заради финансови проблеми, е 34% собственост на Nissan. Гон е президент на борда на директорите в двете японски компании.

Промяната на плана на индустрията към електрически коли идва и заради друга причина - повече регулации, след като през 2015 г. се разрази скандалът с Volkswagen и стана ясно, че милиони от произведените от германската група автомобили са имали устройства, които да преправят резултатите от лабораторните тестове за вредни емисии.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: Mitsubishi Nissan Renault

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Как регулаторите застанаха между Formula 1 и цигарените пари Как регулаторите застанаха между Formula 1 и цигарените пари

Компаниите от сектора може да се оттеглят от дългогодишни мултимилионни сделки

19 окт 2019, 671 прочитания

Седмични новини за енергетика Седмични новини за енергетика

В рубриката събираме всички най-важни новини от последните седем дни

18 окт 2019, 1279 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Китайската автомобилна компания Geely става мажоритарен собственик на Saxobank

Азиатската фирма, която е собственик и на Volvo, все още няма опит във финансовия сектор

Още от Капитал
Земеделецът, който не оре

Александър Китев си поставя за цел да образова земеделците за ползите от нулева обработка на почвата с "Агримат БГ"

Лесният паник бутон на гетата

В ромската "Надежда" в Сливен почти всички са във фейсбук, а евангелски църкви заместват държавата срещу 10% "плосък данък"

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Нобел за икономика: Как да се правят ефективни реформи

Тазгодишните лауреати намират начин да използват полеви изследвания, за да избегнат политиките тип "проба-грешка"

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Джазменът като блусар

Китаристът Джон Скофийлд за това какво наистина има значение в музиката

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10