Възраждането на Motorola
Lenovo ще трябва да намери начин да наложи отново бранда в Югоизточна Европа


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Възраждането на един бранд винаги е трудно. Владислав Иванов много добре знае това. Като генерален мениджър на Motorola за Югоизточна Европа задачата му е, меко казано, сложна - да върне позициите на американския бранд Motorola на пренаситения смартфон пазар. И то след като това име официално отсъстваше от щандовете в региона над пет години – изключително дълго време във всеки бизнес, но още повече за свръхдинамичния пазар на телефони.
Всъщност Motorola се завърна на българския пазар още през миналата година, две години след като брандът бе закупен от китайския гигант Lenovo. Между 2011 и 2016 г. обаче той просто отсъстваше. Причината за това не беше в България, а в случващото се със самата Motorola на глобално ниво. Компанията, известна като един от големите пионери на мобилната индустрия и произвела някои от най-масовите модели телефони в първите години на новото хилядолетие, затихна с бурния растеж на продажбите на смартфони по света.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Какво възраждане, Леново имат съвсем различен подход от този на Гугъл. Софтуерът все още е сравнително изчистен, но вече не може да се разчита на своевременни актуализации. Отгоре на всичко и цените взеха да растата доста, дори на "бюджетните" им модели.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход