Възраждането на Motorola
Lenovo ще трябва да намери начин да наложи отново бранда в Югоизточна Европа


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Възраждането на един бранд винаги е трудно. Владислав Иванов много добре знае това. Като генерален мениджър на Motorola за Югоизточна Европа задачата му е, меко казано, сложна - да върне позициите на американския бранд Motorola на пренаситения смартфон пазар. И то след като това име официално отсъстваше от щандовете в региона над пет години – изключително дълго време във всеки бизнес, но още повече за свръхдинамичния пазар на телефони.
Всъщност Motorola се завърна на българския пазар още през миналата година, две години след като брандът бе закупен от китайския гигант Lenovo. Между 2011 и 2016 г. обаче той просто отсъстваше. Причината за това не беше в България, а в случващото се със самата Motorola на глобално ниво. Компанията, известна като един от големите пионери на мобилната индустрия и произвела някои от най-масовите модели телефони в първите години на новото хилядолетие, затихна с бурния растеж на продажбите на смартфони по света.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Какво възраждане, Леново имат съвсем различен подход от този на Гугъл. Софтуерът все още е сравнително изчистен, но вече не може да се разчита на своевременни актуализации. Отгоре на всичко и цените взеха да растата доста, дори на "бюджетните" им модели.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.