"Метро" откри биозони в 11-те си магазина в страната

В тях се предлагат над 1500 хранителни и нехранителни биосертифицирани продукти

Секторите заемат площ от над 100 кв. метра
Секторите заемат площ от над 100 кв. метра    ©  Капитал
Секторите заемат площ от над 100 кв. метра
Секторите заемат площ от над 100 кв. метра    ©  Капитал

"Метро България" откри специални зони за биопродукти в 11-те си търговски обекта в страната. Биосекторите са на принципа "магазин в магазина", разположени са на площ от по 100-140 квадратни метра и съдържат по над 1500 хранителни и нехранителни биосертифицирани продукти. "Метро България" е първата компания в METRO Group, която обособява и изнася своя биоасортимент в самостоятелен отдел, уточняват от веригата.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал