Новият брой: Накъде след вота
Close

Tesla е близо до производството на електроавтомобили в Китай

Американската компания преговаря с местните власти в Шанхай за изграждането на предприятие

От Tesla планират да се сдобият със заводи в Азия и в Европа, тъй като продукцията им за изминалото тримесечие беше твърде слаба.
От Tesla планират да се сдобият със заводи в Азия и в Европа, тъй като продукцията им за изминалото тримесечие беше твърде слаба.
От Tesla планират да се сдобият със заводи в Азия и в Европа, тъй като продукцията им за изминалото тримесечие беше твърде слаба.    ©  Reuters
От Tesla планират да се сдобият със заводи в Азия и в Европа, тъй като продукцията им за изминалото тримесечие беше твърде слаба.    ©  Reuters
Очакванията са до края на годината да има решение.

Американският производител на електрически автомобили Tesla е на път да сключи споразумение с регионалното правителство в Шанхай за изграждане на предприятие за производство на електромобили в Китай, пише Reuters. Очакванията са двете страни да се обединят около конкретна стратегия до края на годината. Към момента от Tesla и местните власти в Шанхай отказват да дадат повече подробности около потенциалната сделка.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    tie_interceptor avatar :-|
    tie_interceptor
    • + 1

    Електромобилът на BYD може да се конкурира само по цена.
    По технически показатели не може да се конкурира дори и с немските електромобили...
    А, както изглежда има доста богати китайци за Model S и Х.
    Ако цената падне с 25% заради митото, Мъск и акционерите ще престанат да се тревожат за финансавите постъпления и Tesla ще може спокойно да се съсредоточи върху Model 3 и камиона...

    Нередност?
  • 2
    ivaneta avatar :-|
    Ivan е
    • + 1

    Не подценявай китайските производители. Някои от тях дават 12 години гаранция на батерията.

    Колкото до фалстарта на модел 3, това беше повече от очаквано, но не е никакъв проблем.

    Веднъж настроени поточните линии, ще започнат да бълват продукция. Вероятно ще има и някакви детски болести, но и това не е нито неочаквано, нито проблем.

    Най-важното е, че се извършват реални действия и производство, а не само обещания за 2020-та 2022 година, като останалите производители.

    Нередност?
  • 3
    tucker_case avatar :-P
    tucker case
    • - 1
    • + 1

    ъхъ... 12 години батерията бачка кат пушка, а тенекето ръждясва на втората и сички механизми хлопат и се износват гачели са правени от от дрво, нежели джилезо.. :)

    Нередност?
  • 4
    tie_interceptor avatar :-|
    tie_interceptor

    До коментар [#2] от "Ivan е":

    Ако наистина издържи толкова, ще е чудо. Иначе колата и на снимка изглежда много зле. Вероятно само в Азия биха могли да я продават.

    За съжаление няма достоверна информация, какво се случва с Модел 3.
    На всички беше ясно, че с тези изнасилени срокове няма да стане, но вероятно Мъск усеща, че остарява и няма много време. Може и да си вярва, че е възможно. Може и наистина да е възможно, ако всички служители на Тесла са като него. Може и затова да се разделиха с между 400 и 700 човека наведнъж при годишното им оценяване...

    Ще се задвижи машината и няма да има спиране, ама кога ще стане, никой не знае. Вероятно до април ще са постигнали желаните количества. До края на 2018 ще са оправили и повечето бъгове.

    И тогава другите с техните обещания ще си ядат ушите...

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал