Седмични новини за ритейл

Lavazza ще се продава от "Кока-Кола" вместо от "Софсток", "Метро" откри биозони в 11-те си магазина в страната, DM планира до 10 нови магазина през 2018 г., Nestlé ускорява преструктурирането си, Jumbo увеличи оборота си в България до 64.6 млн. евро

   ©  Анелия Николова

Lavazza ще се продава от "Кока-Кола" вместо от "Софсток"

След почти четвърт век "Софсток" спира да внася италианското кафе Lavazza. От 1 октомври бизнесът е поет от българското дружество на Coca Cola, като местната сделка е част от глобална. За пазара на кафе в страната промяната е ключова, защото по данни на "Капитал" продажбите на продуктите на Lavazza за 2016 г. са били за 50 млн. лв., което поставя бранда на трето място след "Нестле" с оборот в сегмента за 92 млн. лв. и "Якобс Дау Егбъртс БГ" с 53 млн. лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар