С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 окт 2017, 13:24, 4862 прочитания

Експерти обсъждат бъдещето на търговията на дребно

"Голямата трансформация" е темата на тазгодишната конференция Retail in Detail на 31 октомври

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търговията на дребно в световен мащаб е в процес на постоянна промяна – технологиите навлизат все по-осезаемо в ритейла и вече са на всяка крачка: търговците имат информация за всичко, което търсим, харесваме, купуваме. Специалните оферти ни преследват от всички комуникационни устройства, с които боравим. Появяват се магазини, в които клиентите общуват само с машини и хората стават излишни. А вече дори не е и необходимо да се ходи до обекта – достатъчни са телефон или компютър и след няколко часа поръчаното ще ни чака пред вратата. И това са само част от промените, които се случват в ритейла. Новите технологии и опитът на потребителите увеличават очакването към търговците – продуктът трябва да е качествен, уникален, с добавена стойност и на добра цена. Клиентите стават по-информирани, искат да живеят природосъобразно и да се хранят здравословно. Пазаруването не е просто харчене на пари и пълнене на торби, а преживяване, подплатено с емоции и спомени. Всичко това променя средата. Търговията е в пълна трансформация.

Тези теми ще бъдат обсъждани на еднодневната конференция Retail in Detail на сп. "Регал", част от "Икономедиа", която ще се проведе на 31 октомври в Sofia Event Center. Събитието се фокусира върху новите тенденции и проследява каква част от тях вече са достигнали българския пазар. Макар традиционно търговията в България да догонва тази в развитите пазари, и тук има промени, които влияят на цялата бизнес среда. Онлайн търговията в България завзема все по-голям дял и вече се появяват първите успешни опити за продажба дори и на бързооборотни стоки през интернет. В търсене на здравословен начин на живот потребителите стимулират появата на все повече специализирани магазини за чиста храна. Това са само някои от промените, които поставят на изпитание традиционния бизнес и отварят вратата за нови модели.


Международни и български експерти ще обсъждат както голямата картина, така и някои специфични теми, свързани с промяната на търговията на дребно. С помощта на Nielsen и техните наблюдения в глобален аспект ще бъдат осветлени общите тенденции в пазаруването с акцент върху емоционалното поведение на потребителите. "Голямата трансформация" ще обясни и Грегор Лапас – директор "Стратегии и операции" в "PwC Полша". Представители на тримата големи – Kaufland, Lidl и Billa, ще дискутират за това кои са основните предизвикателства пред модерната търговия в България. Какви са новите методи за разплащане, за достигане до потребителите и за изследване на техните нагласи са други теми в конференцията.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Бъдещето на развлекателния тв бизнес Бъдещето на развлекателния тв бизнес

Медийните гиганти се борят за вниманието на зрителите. Битката ще бъде кървава

22 ное 2019, 778 прочитания

Ново Eleven на борсата 1 Ново Eleven на борсата

Първият рисков фонд на Eleven се готви да излезе на фондовата борса с увеличение на капитала за 4 млн. лв.

22 ное 2019, 2344 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Cisco купува BroadSoft за 1.9 млрд. долара

Със сделката американската компания за мрежово оборудване се опитва да измести фокуса на бизнеса си

Още от Капитал
Внимавай с тази оферта

За какво трябва да внимават потребителите при пазаруване по време на кампанията "Черен петък"

Войска с прекършен гръбнак

Мегапроектът за нови бронирани машини за 1.46 млрд. лв. пак затъва в бюрократично блато и интриги

Как иначе може да изглежда бюджетът

Визията на Института за пазарна икономика има реформи, ефективност и голям излишък като буфер за външни шокове

Разследването срещу Тръмп: Да си поиграем на импийчмънт

За демократите ще бъде трудно да обърнат общественото мнение срещу президента. И рискуват да му поднесат втори мандат

Юта: непознатата земя

Щатът, основан от мормонски първозаселници през 1847 г., е определен като номер едно по условия за предприемачество

"Празникът" в МГТ "Зад канала"

Премиера на театралната адаптация на Дейвид Елдридж по киносценария на Томас Винтерберг

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10