С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
25 окт 2017, 13:24, 4819 прочитания

Експерти обсъждат бъдещето на търговията на дребно

"Голямата трансформация" е темата на тазгодишната конференция Retail in Detail на 31 октомври

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Търговията на дребно в световен мащаб е в процес на постоянна промяна – технологиите навлизат все по-осезаемо в ритейла и вече са на всяка крачка: търговците имат информация за всичко, което търсим, харесваме, купуваме. Специалните оферти ни преследват от всички комуникационни устройства, с които боравим. Появяват се магазини, в които клиентите общуват само с машини и хората стават излишни. А вече дори не е и необходимо да се ходи до обекта – достатъчни са телефон или компютър и след няколко часа поръчаното ще ни чака пред вратата. И това са само част от промените, които се случват в ритейла. Новите технологии и опитът на потребителите увеличават очакването към търговците – продуктът трябва да е качествен, уникален, с добавена стойност и на добра цена. Клиентите стават по-информирани, искат да живеят природосъобразно и да се хранят здравословно. Пазаруването не е просто харчене на пари и пълнене на торби, а преживяване, подплатено с емоции и спомени. Всичко това променя средата. Търговията е в пълна трансформация.

Тези теми ще бъдат обсъждани на еднодневната конференция Retail in Detail на сп. "Регал", част от "Икономедиа", която ще се проведе на 31 октомври в Sofia Event Center. Събитието се фокусира върху новите тенденции и проследява каква част от тях вече са достигнали българския пазар. Макар традиционно търговията в България да догонва тази в развитите пазари, и тук има промени, които влияят на цялата бизнес среда. Онлайн търговията в България завзема все по-голям дял и вече се появяват първите успешни опити за продажба дори и на бързооборотни стоки през интернет. В търсене на здравословен начин на живот потребителите стимулират появата на все повече специализирани магазини за чиста храна. Това са само някои от промените, които поставят на изпитание традиционния бизнес и отварят вратата за нови модели.


Международни и български експерти ще обсъждат както голямата картина, така и някои специфични теми, свързани с промяната на търговията на дребно. С помощта на Nielsen и техните наблюдения в глобален аспект ще бъдат осветлени общите тенденции в пазаруването с акцент върху емоционалното поведение на потребителите. "Голямата трансформация" ще обясни и Грегор Лапас – директор "Стратегии и операции" в "PwC Полша". Представители на тримата големи – Kaufland, Lidl и Billa, ще дискутират за това кои са основните предизвикателства пред модерната търговия в България. Какви са новите методи за разплащане, за достигане до потребителите и за изследване на техните нагласи са други теми в конференцията.


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Градус" ще разпредели междинен дивидент за 5.4 млн. лв. "Градус" ще разпредели междинен дивидент за 5.4 млн. лв.

Предложението трябва да бъде гласувано на извънредно общо събрание през октомври

15 сеп 2019, 1126 прочитания

Международното летище в Букурещ ще се разшири с нов терминал Международното летище в Букурещ ще се разшири с нов терминал

Инвестицията се оценява на 700 млн. евро, търгът се очаква да бъде обявен до месец

15 сеп 2019, 1077 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Cisco купува BroadSoft за 1.9 млрд. долара

Със сделката американската компания за мрежово оборудване се опитва да измести фокуса на бизнеса си

ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

Сметка за 600 милиона: обществените поръчки в края на мандата на Фандъкова

Дългосрочните поръчки за сметосъбиране, поддръжка и RDF бяха раздадени преди изборите и оставят следващия кмет с вързани ръце

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

Разходка в Прага

Бира, трева и музеи. Из града, който "те сграбчва за реверите и не те пуска да си отидеш"

Кино: "То: Част втора"

Сумата от всичките ни страхове по Стивън Кинг