Доставчиците на "Лидл България" увеличават продажбите си зад граница

Веригата предоставя различни възможности за експорт на българските производители

Трима български производители разказаха за успешния си задграничен опит като партньори на "Лидл България"
Трима български производители разказаха за успешния си задграничен опит като партньори на "Лидл България"
Трима български производители разказаха за успешния си задграничен опит като партньори на "Лидл България"    ©  "Лидл България"
Трима български производители разказаха за успешния си задграничен опит като партньори на "Лидл България"    ©  "Лидл България"

Единадесет продукта на четири български фирми - доставчици на "Лидл", се продават постоянно освен в страната и в магазини на веригата в още четири държави. От септември 2016 до август 2017 г. общият им задграничен оборот е над 5 млн. лв. Това съобщи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на компанията. Българските производители са се възползвали от една от възможностите за експорт, която "Лидл България" им предоставя.

Сред продуктите са биволска луканка, доспатска пъстърва, хлебни изделия. Биволската луканка например направила премиера за Коледа през 2016 г. в магазините на "Лидл" в Германия и Ирландия, където за един месец от нея са продадени над 108 хил. бройки. Тази година българската верига има заявка за доставка в още пет държави. "Луканката се продава под собствената премиум марката Deluxe на "Лидл". Сертифицирането под този бранд е доста трудно. Освен гарантиране на постоянно качество и нужните количества е необходима и перфектна логистика", коментира Милена Драгийска.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    neglasuvasht avatar :-|
    НЕгласуващ
    • + 4

    Големите колонизаторски вериги изедници правят повече за разпространението на български продукти и ни рекламират, отколкото всякакви търговски представителства и държавни реклами...

    Нередност?
Нов коментар