С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 ное 2017, 14:33, 8228 прочитания

Leanplum привлече още 47 млн. долара инвестиции

В съоснованата от българин компания за мобилен маркетинг вече са вложени над 93 млн. долара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията за мобилен маркетинг Leanpum, която е съоснована от българския предприемач Момчил Кюркчиев, е събрала 47 млн. долара в инвестиционен рунд Д. Финансирането е водено от Norwest Venture Partners. В него участват още и Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures, които вече са инвестирали в компанията. Скот Бийчък, партньор в Norwest и бивш старши вицепрезидент по продуктов мениджмънт в Salesforce Service Cloud, ще се присъедини към борда на директорите на Leanplum.

Дружеството работи по създаването на маркетинговия облак от ново поколение, който да помага на клиентите да използват пълната сила на мобилните устройства и чрез тях да създадат бърза и директна връзка със своите потребители. Накратко, Leanplum помага на компаниите да достигат по-лесно до потребителите си чрез известия, пращани до мобилните устройства. Новите инвестиции ще ускорят работата по продукта в ключови сфери като машинното обучение, междуканална автоматизация и личностна персонализация. Инвестицията също така ще помогне и за международното разрастване на компанията, което да покрие нарастващото търсене на световния пазар.


Общо компанията, създадена от бившите служители на Google Момчил Кюркчиев и Андрю Фърст, е събрала до момента над 93 млн. долара. От фирмата отказаха пред "Капитал" да разкрият каква част от акциите ще премине в новите инвеститори, тъй като са непублично дружество. Leanpum съществува от 2013 г. и има офис и в София.

Нови имена в компанията

"Мобилността промени лицето на маркетинг и индустрията преживява огромна трансформация. Традиционните маркетингови облаци са създадени за уеб платформи и нямат нужната инфраструктура, за да отговорят на нуждите на клиента, който ползва различни канали и устройства", коментира Скот Бийчък, партньор в Norwest Venture Partners, който ще стане част от борда на директорите на Leanplum. "Leanplum е замислена още от началото си така, че да дава стойност на клиентите си. Едно от скритите оръжия е A/B тестингът, който е на световно ниво и е изключително важен за платформата."



Leanplum също така е добавила към екипа си няколко души, които да помогнат за разрастването на компанията. Джим Лайтси вече е нает като първия финансов директор на компанията. Други важни назначения са Оливър Стайн и Хулио Бермудез, бивши кадри на Optimizely. Стайн ръководи операциите на европейския пазар, докато Бермудез отговаря за операциите в Азия и Пасифика.

В очакване на още новини

Изпълнителният директор на компанията Момчил Кюркчиев намекна за още новини, които по негови думи ще бъдат обявени в началото на декември. Според него Norwest споделя "нашата дългосрочна визия и осъзнава, че Leanplum е в уникална позиция да помогне на играчите в маркетинговия пазар да привлекат интереса на всеки потребител". Кюркчиев отбелязва, че компанията работи върху платформа, която по негови думи ще промени индустрията и през следващия месец ще бъде дадена повече информация.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Един е-румънец в София Един е-румънец в София

Андрей Попеску, директор на "eMAG България"

24 яну 2020, 1067 прочитания

Ryanair става Buzz в София 3 Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

24 яну 2020, 4407 прочитания

24 часа 7 дни
Всички новини
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
ЧЕЗтито, Индия

CEZ избра купувач за българския си бизнес: India Power, която е част от милиардна индийска фамилна група, и българския търговец на ток "Фючър енерджи"

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

20 въпроса: Блажка Димитрова

Един от основните двигатели зад сдружението "Нулев отпадък - България" и създателка на първия отдаден на каузата ресторант у нас

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10