Leanplum привлече още 47 млн. долара инвестиции

В съоснованата от българин компания за мобилен маркетинг вече са вложени над 93 млн. долара

Съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев
Съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев
Съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев    ©  Велко Ангелов
Съоснователят и изпълнителен директор на Leanplum Момчил Кюркчиев    ©  Велко Ангелов

Компанията за мобилен маркетинг Leanpum, която е съоснована от българския предприемач Момчил Кюркчиев, е събрала 47 млн. долара в инвестиционен рунд Д. Финансирането е водено от Norwest Venture Partners. В него участват още и Canaan Partners, Kleiner Perkins Caufield & Byers и Shasta Ventures, които вече са инвестирали в компанията. Скот Бийчък, партньор в Norwest и бивш старши вицепрезидент по продуктов мениджмънт в Salesforce Service Cloud, ще се присъедини към борда на директорите на Leanplum.

Дружеството работи по създаването на маркетинговия облак от ново поколение, който да помага на клиентите да използват пълната сила на мобилните устройства и чрез тях да създадат бърза и директна връзка със своите потребители. Накратко, Leanplum помага на компаниите да достигат по-лесно до потребителите си чрез известия, пращани до мобилните устройства. Новите инвестиции ще ускорят работата по продукта в ключови сфери като машинното обучение, междуканална автоматизация и личностна персонализация. Инвестицията също така ще помогне и за международното разрастване на компанията, което да покрие нарастващото търсене на световния пазар.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал