С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
5 11 ное 2017, 11:02, 10194 прочитания

Opel залага на хибриди и електрически автомобили

До 2024 г. компанията трябва да има електроверсии на всичките си модели

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Точно 100 дни след приключването на сделката с PSA Peugeot Citroen Opel/Vauxhall представи визията си за своето бъдеще. Планът е наречен PACE! и има за цел да възстанови финансовите основи и да засили растежа на компанията.

Общите разработки ще позволят на автомобилния концерн да спести 1.1 млрд. евро до 2020 г. и 1.7 млрд. до 2026 г. Имайки пълен достъп до технологиите на групата Peugeot Citroen, Opel/Vauxhall ще стане лидер по ниски емисии на въглероден двуокис в Европа, посочи главният изпълнителен директор на германско-британската компания Михаел Лошелер.


Плановете на Opel/Vauxhall са към 2024 г. всички модели на концерна да имат електрически или плъг-ин хибридни версии. Още до 2020 г. ще се появят четири модела с електрически двигатели, включително хибридно изпълнение на "Опел Грандленд Екс" и "Корса" на ток.

Планът предвижда Opel/Vauxhall да увеличи своята конкурентоспособност, като до 2020 г. намали със 700 евро разходите за изработката на всеки автомобил. Освен това се предвижда увеличаване с 10% на ефективността на разходите за маркетинг. Крайният резултат би трябвало да бъде излизане на печалба до 2020 г.

Смяна на двигателите



Предвижда се Opel/Vauxhall да използва в своите модели две от платформите на новия си собственик при девет платформи сега. Предстои и плавно преминаване от двигатели и скоростни кутии на General Motors към такива на френската група. "Оптимизирането на архитектурите и семействата от двигатели значително ще намали сложността на разработките и производството, което ще създаде мащабни ефекти и синергии, допринасящи за общата рентабилност", заяви Лошелер.

Той подчерта, че част от плана е запазване на всички заводи на Opel/Vauxhall и минимални съкращения на работни места. Необходимите съкращения на цените на труда щели да се постигнат чрез мерки като иновативни концепции за работното време, доброволни програми и схеми за ранно пенсиониране.

Всяка година нов модел

Предвижда се всички нови автомобили на Opel/Vauxhall да бъдат инженерно създадени в Рюселсхайм, който ще бъде превърнат в глобален компетентен център на цялата група PSA.

Плановете са компанията да пуска по един нов модел на година, като през следващата ще се появи новият "Комбо", а през 2019 г. ще дебютира новата "Корса". Предвижда се германско-британският клон на PSA да навлезе на повече от 20 нови пазара до 2022 г.

Производителят на Peugeot и Citroen купи европейския бизнес на General Motors през пролетта за 2.2 млрд. евро. Така френската компания се превърна във втория по големина в Европа производител на автомобили след Volkswagen и с 16% дял от пазара измести Renault-Nissan. С продажбата на заводите си американската компания напусна Европа.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 768 прочитания

Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers Just Eat отхвърли офертата за 5.7 млрд. евро от Naspers

Британската група за доставки на храна предпочита да се продаде на гиганта в сектора Takeaway

23 окт 2019, 665 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки през седмицата

Още от Капитал
В милиардната паяжина на Спайдърмен

Sony и Disney първо се скараха, а после се разбраха за филмовите права върху комиксовия герой

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Кино: "Близнакът"

Анг Лий опитва екшън трилър от ново поколение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10