С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
20 ное 2017, 14:31, 5167 прочитания

Walmart увеличава с 50% приходите си от онлайн продажби

Американската търговска верига е амбицирана да достигне до водещото място в сектора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Онлайн услугите са сред основните приоритети на Walmart."
Брет Бигс, главен финансов директор на Walmart
Американската търговска верига Walmart увеличава драстично приходите си от онлайн продажби за третото тримесечие спрямо същия период от миналата година – с цели 50%, пише Financial Times. Общите приходи на компанията от хипермаркетите в САЩ са се повишили с 2.7%, което е най-високият ръст от второто тримесечие на 2009 г. След обявените резултати цената на акциите на Walmart нарасна с повече от 10%. Новината идва в много подходящ момент за веригата – точно преди началото на коледния сезон, a конкуренцията за водещото място в бранша между най-голямата компания за онлайн търговия Amazon и Walmart се засилва.

Успешно представяне


Резултатите на американската компания надминават очакванията на Уолстрийт. Генерираните общи приходи за тримесечието са се повишили с 4.2% до 123.18 млрд. долара, докато очакванията на пазара бяха за 121 млрд. долара.

Изпълнителният директор и президент на Walmart Дъг Макмилън определи момента за групата като окуражаващ и заяви, че подобрените резултати показват удовлетворението на клиентите от онлайн услугите, които предлагат. "В резултат на засиления интерес на дигиталните потребители ще увеличим доставките и ще сключим нови ключови партньорства", увери Макмилън.

Онлайн стратегия



Нийл Сандърс, директор в Global Data, коментира, че Walmart се представя успешно и подобрява резултатите си както на вътрешния пазар, така и на международния. Той е на мнение, че тенденцията ще продължи с пълна сила и все повече клиенти ще се възползват от онлайн услугите на базираната в Арканзас група.

През последните две години Walmart инвестира милиарди за разширяване на онлайн бизнеса си, което е част от стратегията ѝ. През 2016 г. придоби американската компания за онлайн продажби Jet за 3.3 млрд. долара. След тази сделка Walmart сключи и други споразумения за придобиване на играчи от ритейл сектора като Bonobos, Modcloth и Moosejaw. Освен това от септември си сътрудничи с един от основните конкуренти на Amazon – Google. Вече няколко месеца стотици хиляди продукти на търговската верига са достъпни на гласовата платформа на технологичния гигант – Google Assistant. Amazon предлага своите продукти и чрез сходна услуга.

За 2016 г. Walmart отчете приходи на стойност 486 млрд. долара, което беше близо 3 пъти повече от тези на конкурентната Amazon. От мениджмънта на групата са категорични, че в момента основната им цел е да възвърнат доминацията си в сектора. Макмилън обясни, че поради тази причина компанията се стреми да привлече редица скъпи брандове, като към момента са насочили вниманието си към KitchenAid и Bose.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Компания от групата на "Химимпорт" купува двата германски магазина "Хит" в София 5 Компания от групата на "Химимпорт" купува двата германски магазина "Хит" в София

Новият собственик вече влезе в ритейла, като придоби и веригата "Хоуммакс"

21 юли 2019, 2029 прочитания

По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ По-ниските лихви свиват маржовете на банките в САЩ

Цената на акциите на Wells Fargo падна, тази на книжата на Goldman Sachs се повиши, докато инвеститорите се фокусират върху въздействието от решенията на Фед

21 юли 2019, 861 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Седмични новини за ритейл

Биопроизводството в България расте, Почти 75% от хората искат стандарт "Без ГМО", "Генезис лаборатории" инвестира 1.7 млн. лв. в оборудване, Европарламентът затяга контрола върху онлайн търговията, Брюксел одобри закон за защита от китайския дъмпинг

Кризата на Силициевата долина

Основателят и изпълнителен директор на преакселераторската програма Founder Institute Адео Реси пред "Капитал"

Напрежението около Кипър: Газ, санкции и геополитика

Конфронтацията между Анкара и Никозия е лоша новина за възможността за алтернативни доставки за Европа, включително за България

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Made in Poland

"АБВ на полския дизайн" в Пловдив изследва един век история и поставя въпроса за преосмислянето на миналото

Бързи, смели, бременни

За остарелите представи и новите проучвания, които доказват ползите от физическата активност и по време на беременността