Walmart увеличава с 50% приходите си от онлайн продажби
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Walmart увеличава с 50% приходите си от онлайн продажби

От компанията увериха, че сред приоритетите им е да увеличат броя на клиентите си.

Walmart увеличава с 50% приходите си от онлайн продажби

Американската търговска верига е амбицирана да достигне до водещото място в сектора

5680 прочитания

От компанията увериха, че сред приоритетите им е да увеличат броя на клиентите си.

© Reuters


"Онлайн услугите са сред основните приоритети на Walmart."

Брет Бигс, главен финансов директор на Walmart

Американската търговска верига Walmart увеличава драстично приходите си от онлайн продажби за третото тримесечие спрямо същия период от миналата година – с цели 50%, пише Financial Times. Общите приходи на компанията от хипермаркетите в САЩ са се повишили с 2.7%, което е най-високият ръст от второто тримесечие на 2009 г. След обявените резултати цената на акциите на Walmart нарасна с повече от 10%. Новината идва в много подходящ момент за веригата – точно преди началото на коледния сезон, a конкуренцията за водещото място в бранша между най-голямата компания за онлайн търговия Amazon и Walmart се засилва.

Успешно представяне

Резултатите на американската компания надминават очакванията на Уолстрийт. Генерираните общи приходи за тримесечието са се повишили с 4.2% до 123.18 млрд. долара, докато очакванията на пазара бяха за 121 млрд. долара.

Изпълнителният директор и президент на Walmart Дъг Макмилън определи момента за групата като окуражаващ и заяви, че подобрените резултати показват удовлетворението на клиентите от онлайн услугите, които предлагат. "В резултат на засиления интерес на дигиталните потребители ще увеличим доставките и ще сключим нови ключови партньорства", увери Макмилън.

Онлайн стратегия

Нийл Сандърс, директор в Global Data, коментира, че Walmart се представя успешно и подобрява резултатите си както на вътрешния пазар, така и на международния. Той е на мнение, че тенденцията ще продължи с пълна сила и все повече клиенти ще се възползват от онлайн услугите на базираната в Арканзас група.

През последните две години Walmart инвестира милиарди за разширяване на онлайн бизнеса си, което е част от стратегията ѝ. През 2016 г. придоби американската компания за онлайн продажби Jet за 3.3 млрд. долара. След тази сделка Walmart сключи и други споразумения за придобиване на играчи от ритейл сектора като Bonobos, Modcloth и Moosejaw. Освен това от септември си сътрудничи с един от основните конкуренти на Amazon – Google. Вече няколко месеца стотици хиляди продукти на търговската верига са достъпни на гласовата платформа на технологичния гигант – Google Assistant. Amazon предлага своите продукти и чрез сходна услуга.

За 2016 г. Walmart отчете приходи на стойност 486 млрд. долара, което беше близо 3 пъти повече от тези на конкурентната Amazon. От мениджмънта на групата са категорични, че в момента основната им цел е да възвърнат доминацията си в сектора. Макмилън обясни, че поради тази причина компанията се стреми да привлече редица скъпи брандове, като към момента са насочили вниманието си към KitchenAid и Bose.

"Онлайн услугите са сред основните приоритети на Walmart."

Брет Бигс, главен финансов директор на Walmart

Американската търговска верига Walmart увеличава драстично приходите си от онлайн продажби за третото тримесечие спрямо същия период от миналата година – с цели 50%, пише Financial Times. Общите приходи на компанията от хипермаркетите в САЩ са се повишили с 2.7%, което е най-високият ръст от второто тримесечие на 2009 г. След обявените резултати цената на акциите на Walmart нарасна с повече от 10%. Новината идва в много подходящ момент за веригата – точно преди началото на коледния сезон, a конкуренцията за водещото място в бранша между най-голямата компания за онлайн търговия Amazon и Walmart се засилва.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK