Alibaba инвестира 3 млрд. долара в китайски оператор на хипермаркети
Гигантът върви по стъпките на Amazon, която по-рано през годината купи Whole Foods в САЩ
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Китайският интернет гигант Alibaba Group обяви в понеделник, че ще инвестира 2.87 млрд. долара в най-големия оператор на хипермаркети в Китай Sun Art Retail Group, пише Reuters. Компанията на Джак Ма ще стане вторият по големина акционер в оператора след френската група Auchan. Инвестицията е част от по-мащабната стратегия на Alibaba да навлезе в офлайн ритейл сектора. Подобна е стратегията и на Amazon в САЩ, като приликите между двете компании стават все по-големи наред с цялостното разрастване на двата гиганта.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.