ЕК предвижда 179 млн. евро за промоционални програми догодина

Целта е популяризиране на предимствата на качествени европейски продукти

През 2018 един от акцентите е повишаване консумацията на плодове и зеленчуци.
През 2018 един от акцентите е повишаване консумацията на плодове и зеленчуци.
През 2018 един от акцентите е повишаване консумацията на плодове и зеленчуци.    ©  Капитал
През 2018 един от акцентите е повишаване консумацията на плодове и зеленчуци.    ©  Капитал
Приемът на предложения за конкретни кампании ще започне от януари 2018 г.

Европейската комисия предвижда 179 млн. евро за 2018 г. за промоционални програми на земеделски продукти и храни, насочени към общия пазар и към трети страни (извън ЕС). За сравнение – през 2017 г. бюджетът за тази дейност е 142 млн. лв. Целта е популяризиране на предимствата и осигуряване на възможност за трайно настаняване на качествени европейски продукти на чужди пазари, различни от националния.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал