Седмични новини за ритейл

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те магазина в страната; "Максима България" иска да открие още четири нови магазина; Alibaba инвестира 3 млрд. долара в хипермаркети; Отнет е лицензът за изкупуване на тютюн на "Лийв табако"; Walmart увеличава с 50% приходите си от онлайн продажби

"Метро България"    ©  "Метро България"

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те магазина в страната

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те си магазина. "Инвестицията е за около половин милион лева, площите с предложения са увеличени с 30%", съобщи Диана Бонева, директор "Снабдяване" в компанията. Екипът, зает с обновяването, работил усилено пет месеца. Новото оборудване в магазините позволява по-добро представяне на вината и по-лесното им откриване от клиентите. По данни на компанията винената й листа вече включва над 1000 предложения. След обновяването в търговските обекти на веригата са представени 66 български винарни и над 200 чуждестранни от над 20 държави от Европа, Азия, Северна и Южна Америка, Австралия и Океания. "Шестдесет процента от оборота на "Метро" в страната се прави от български вина. Имаме претенции, че предлагаме най-широкия асортимент български вина в страната", уточни за "Капитал" Диана Бонева. Разширението води до откриване на 12 работни места, на които са назначени сертифицирани специалисти по виното. Тяхната задача е да помогнат на клиентите в търговските обекти да направят най-подходящия избор.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар