С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 ное 2017, 17:54, 5799 прочитания

Собственикът на Peugeot започва производство на ванове в Русия

Заводът на компанията в Калуга ще произвежда и ванове от началото на 2018 г.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Компанията планира да доставя половината от необходимите при производството на ванове части от местни компании.
Френската PSA Group, собственик нa автомобилните брандове Peugeot и Citroen, ще започне производство на ванове в Русия, за да отговори на нарастващото търсене на товарни автомобили в региона, съобщава Financial Times.

Предприятието на компанията в Калуга, на около 160 километра южно от Москва, ще започне производството на моделите Peugeot Expert и Citroen Jumpy, базовите модели на леки търговски превозни средства, които представляват голяма част от продажбата на ванове от PSA. Производствената линия в Калуга ще влезе в действие през първото тримесечие на 2018 г., заявяват от френската компания.


Оживлението в сектора

Френската PSA е първият от големите автомобилни производители, който ще увеличи производството си на ванове след периода на застой, характерен за сегмента в последните няколко години. Търсенето на нови автомобили в Русия намалява наполовина от 2012 до 2016 г., а производството в страната се понижи с 43% за същия период - отклонения, дължащи се на спада в цената на петрола през последните години и санкциите, наложени на страната от САЩ и Европейския съюз заради анексията на Кримския полуостров. Сега обаче руският пазар на автомобили постепенно се съживява, а продажбите в страната за първото полугодие са нараснали с 12.4% на годишна база.
Търсенето на лекотоварни автомобили се засилва дори още по-бързо поради развиващия се малък и среден бизнес в страната, а PSA е една от първите компании, които планират да уловят това оживление.

"Пазарът нараства с 10% в Русия, а нашите продажби нарастват с 20% сумарно и с около 40% при лекотоварните превозни средства", обяснява Кристоф Бергеранд, ръководител на PSA за регион Евразия. "Разширяването на продуктовата ни гама е от ключово значение за възстановяването на марките Peugeot и Citroеn на руския пазар", добавя той. Компанията ще се стреми да започне сглобяването на още няколко модела средно големи ванове, както и няколко пътнически модела, сред кито Citroën Space Tourер и Peugeot Traveler, в близките месеци, коментира Бергеранд.



Целите

Лекотоварните автомобили съставят около 7% от общите продажби на автомобили в Русия, което е значително по-малко от 11-те процента в Западна Европа, а тенденцията е тази разлика все по-значително да намалява, обяснява Бергеранд. Целта пред PSA е да задоволява около 60% от търсенето на автомобили в европейската част на Русия. "Ако нямате производствени съоръжения в Русия, нямате шанс на местния пазар", коментира мениджърът пред Financial Times.

Компанията планира да доставя половината от необходимите при производството на ванове части от местни компании, което е значително над 35-те процента, които се наблюдават при производството на леки автомобили като Citroen C4 и Peugeot 408. Според възстановителния план на Карлос Таварес, главния изпълнителен директор на компанията, целта за 2021 г. на "PSA Евразия" е да учетвори продажбите си от 2015 г. и да отчете двуцифрен марж на печалбата.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Петер Копиец: Хората са в сърцето на нашата компания Петер Копиец: Хората са в сърцето на нашата компания

Интервю с изпълнителния директор на компанията

19 ное 2019, 525 прочитания

"Видеотон България‘‘: Удовлетворени от 20 успешни години – с поглед в бъдещето "Видеотон България‘‘: Удовлетворени от 20 успешни години – с поглед в бъдещето

Групата отбелязва 20 години от приватизацията на ДЗУ АД, Стара Загора

18 ное 2019, 906 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Чужди инвеститори пак поглеждат към България за сделки

Оптимизмът в региона се прехвърли и към местния M&A пазар: придобиванията в страната растат, оценките също

Още от Капитал
Малките в голямата игра за София

Как ще се управлява столицата при новата конфигурация в общинския съвет и при районните кметове

Кой, ако не той

"Български пощи" може да използват дружество на Пеевски за подизпълнител на задачата да разнасят вестници и списания

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

След Гешев 2.0, Цацаров 2.0 - радостта е двойна

Властта лъже Европа и гражданите, че ще въведе контрол над всесилния главен прокурор. Прави обратното

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Филм след филм

Забравени класики и модерно авторско кино на "Киномания" 2019

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10