Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
7 29 ное 2017, 17:10, 23778 прочитания

"Софсток" стана официален представител на кафето Kimbo за България

Компанията, която наложи марката Lavazza в страната, остава в бизнеса с нов бранд

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Софсток" - официалният представител на неаполитанското кафе Kimbo за България, ще предложи осем вида от марката за търговската мрежа в страната и между шест и осем за хорека канала. Това съобщи за "Капитал" Лиляна Лазарова, изпълнителен директор на "Софсток", на събитие за официалното представяне на Kimbo в страната.

Промените от 1 октомври


"Софсток" е официален вносител и дистрибутор на Kimbo от 1 октомври. Дотогава компанията беше почти четвърт век официален представител за България на италианското кафе Lavazza. От 1 октомври обаче бизнесът на Lavazza в страната бе поет от българското дружество на Coca Cola след решение на глобално ниво, отнасящо се до още три държави - Гърция, Швейцария и Унгария. Сега с марката Kimbo "Софсток" ще продължи да бъде част от бизнеса с кафе в България, който се оценява на 275 млн. лв. за миналата година.

Производство от 1940 г.

Фабриката в Неапол произвежда Kimbo от 1940 г., а днес се предлага в над 40 държави. "Марката е втора по продажби на дребно в Италия, но е най-бързо развиващата се в този сектор", съобщи Алесандро Сфорца, глобален маркетинг директор на Kimbo. По думите му в Италия брандът е с висока разпознаваемост, клоняща към 100.



Kimbo предлага над 100 различни бленда – резултат от подбора на висококачествено зелено кафе, което се внася от 50 държави чрез собствената компания Interkom. "Тя е най-голямата фирма за дистрибуция на зелено кафе в света. Това, че е наша, ни позволява да имаме контрол над целия процес – от доставката на зърната до търговската мрежа", обясни Алесандро Сфорца. Той заяви, че познава пазара на кафе в България от 15 години. "Следя отблизо развиващите се вкусове на този пазар и се надявам да пренесем на него неаполитанската традиция в правенето и консумирането на кафе."

И биокафе в капсули

"Софсток" ще внесе най-популярните блендове на марката, включително и сертифицирано биокафе в капсули. "Това, което ще бъде доставено в България, е същото, което се доставя в САЩ или Италия например. Северните народи предпочитат кафето да е средно до светло изпечено, а южните харесват по-тъмно изпеченото. Ще предложим различни разновидности и всеки ще може да избере предпочитания от него вкус. Но независимо от избрания бленд качеството ще е перфектно", обяви Алесандро Сфорца. Италианската компания си сътрудничи с Unilever, в резултат на което е създаден сладолед в комбинация с еспресо кафе - Coppa Kimbo. "Надявам се този продукт също да започне да се продава в България", коментира още Сфорца.

Център за обучение в София

В "Софсток" работят 130 души. За 2016 г. компанията отчита общи приходи за 65.4 млн. лв., като продажбите на кафе са били за 50 млн. лв. "С Lavazza бяхме лидери в хорека канала с 85% пазарен дял, надявам се с Kimbo до три-четири години да си върнем поне половината от този пазар", коментира Лиляна Лазарова.

Kimbo разполага и с четири центъра за обучение – в Неапол, Лондон и Париж, а в резултат на партньорството със "Софсток" - вече и в София. "Засега ще се съсредоточим върху обучението на бармани от България, но в бъдеще центърът ще бъде отворен и за кандидати от съседни държави", уточни за "Капитал" Лиляна Лазарова.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Министър Сачева отговаря на въпроси за схемата 60/40 и как ще се рестартира икономиката Министър Сачева отговаря на въпроси за схемата 60/40 и как ще се рестартира икономиката

"Капитал" организира уебинар на живо със социалния министър, в рамките на който ще бъдат обсъдени мерките на правителството за справяне с кризата

6 апр 2020, 408 прочитания

Поръчките в Ozone.bg скачат с 55% заради извънредното положение Поръчките в Ozone.bg скачат с 55% заради извънредното положение

Новозакупеният от фирмата физически бизнес - магазините за видеоигри "Пулсар", е напълно блокиран

6 апр 2020, 605 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Собственикът на Peugeot започва производство на ванове в Русия

Заводът на компанията в Калуга ще произвежда и ванове от началото на 2018 г.

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10