Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Музикалният пазар в Китай се отваря за нови компании

Регулаторите в страната искат да създадат конкуренция при правата за разпространение

В Хонконг бяха раздадени Азиатските музикални награди. На снимката южнокорейдската К-поп група Хюкох.
В Хонконг бяха раздадени Азиатските музикални награди. На снимката южнокорейдската К-поп група Хюкох.
В Хонконг бяха раздадени Азиатските музикални награди. На снимката южнокорейдската К-поп група Хюкох.    ©  Reuters
В Хонконг бяха раздадени Азиатските музикални награди. На снимката южнокорейдската К-поп група Хюкох.    ©  Reuters
Tencent досега беше основният играч на музикалния пазар.

Обликът на китайския музикален пазар се променя – огромната доминация на IT конгломерата Tencent върху правата за разпространение на музика беше отнет от регулаторите, а чужди артисти проявяват засилен интерес към него. А в допълнение ограничаването на пиратското разпространена музика отваря пътя за нови компании, които да се развиват в бранша, съобщава Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар