Музикалният пазар в Китай се отваря за нови компании
Регулаторите в страната искат да създадат конкуренция при правата за разпространение


Илиян Дочев

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Обликът на китайския музикален пазар се променя – огромната доминация на IT конгломерата Tencent върху правата за разпространение на музика беше отнет от регулаторите, а чужди артисти проявяват засилен интерес към него. А в допълнение ограничаването на пиратското разпространена музика отваря пътя за нови компании, които да се развиват в бранша, съобщава Financial Times.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.