Unilever залага на малки придобивания в борбата за пазарен дял
Групата за потребителски стоки е извършила 18 сделки за последните 3 години


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Пол Полман, главен изпълнителен директор на Unilever
Британско-холандската група Unilever, един от лидерите в производството на потребителски стоки, ще продължи да разчита на сливанията и придобиванията, за да се справи с постоянно намаляващия ръст на приходите си, пише Financial Times. Това стана ясно на заседанието на управителния съвет на компанията в края на миналата седмица, когато Unilever официално обяви бъдещите си планове.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.