Ford и Alibaba се обединяват при продажбата на коли в Китай

Автомобилният гигант е амбициран да генерира високи приходи на най-големия автомобилен пазар

Американската компания е насочила вниманието си към разрастващия се автомобилен пазар в Китай.
Американската компания е насочила вниманието си към разрастващия се автомобилен пазар в Китай.
Американската компания е насочила вниманието си към разрастващия се автомобилен пазар в Китай.    ©  Reuters
Американската компания е насочила вниманието си към разрастващия се автомобилен пазар в Китай.    ©  Reuters
Автомобилите на Ford ще са достъпни на онлайн платформата Tmall.

Американският производител на автомобили Ford ще сключи партньорство с китайския интернет гигант Alibaba. Чрез споразумението американската група ще може да предлага своите модели на онлайн платформата на Alibaba – Tmall, съобщава Reuters.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар