Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 дек 2017, 10:15, 5004 прочитания

Оценката на Spotify сред частните ѝ инвеститори достигна 19 млрд. долара

Компанията остава най-предпочитаната стрийминг платформа за потребителите

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Броят на потребителите на Spotify е далеч по-голям от този на музикалните платформи на Amazon, Apple Music и Soundcloud.
Лидерът по музикални абонаменти Spotify се очаква да спечели от не толкова доброто състояние на индустрията чрез планираното първично публично предлагане (IPO), въпреки че конкурентите му се надпреварват да намерят нови начини за развитие, разчитайки на често променящите се потребителски вкусове, съобщава Reuters.
Докато Spotify планира листването си на фондовата борса, през последните няколко месеца оценката на компанията сред частните инвеститори се е повишила с около 20% и е достигнала 19 млрд. долара, твърдят източници, запознати с въпроса. Това е добра новина за частните инвеститори в компанията, тъй като могат да спечелят значително при пускането на акции на компанията на фондовата борса.

На върха


От Spotify обявиха, че към юни 140 млн. активни потребители са ползвали онлайн платформата ѝ, като те са имали достъп до над 30 млн. песни. Платените потребители на шведската група са 60 млн., което е два пъти повече от броя на тези в основния им конкурент Apple Music. Друг голям играч от бранша, Amazon, разполага с 16 млн. платени потребители на музикалната си платформа, сочат данни на MIDiA Research.

Световният музикален пазар се е разраснал с 5.9% през 2016 г., което е най-бързият растеж за последните две десетилетия. Това показват данни на Международната федерация по фонографична индустрия, която следи дигиталния музикален пазар от 1997 г.

Приходите от стрийминг услуги за 2016 г. са се увеличили с 60%, докато генерираните постъпления от продажби на дискове или сваляне на музика отчитат сериозен спад, отбелязват от международната организация.



Другите играчи

Социалната мрежа Youtube, която е собственост на Google, е най-ползваният източник за свободно слушане на музикални изпълнения от 10 години. Очакванията са в началото на 2018 г. YouTube да създаде съвместно с Google Play нова платена стрийминг услуга.

Бизнесът за стримийнг услуги бележи най-добри резултати в Европа, Латинска Америка, САЩ и Канада. В Азия компаниите от бранша ползват иновативен подход и търсят най-подходящия бизнес модел, за да се доближат до конкурентите си. Китайската Joox се фокусирала предимно на вътрешния пазар в Китай, като се опитва да привлича китайски и малайзийски потребители. Групата е направила платформата си подходяща и за английски говорещи слушатели.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Брандовете и вируса Брандовете и вируса

Тези, които не успеят ясно да (пре)дефинират мястото си в живота на хората, имат мрачно бъдеще

4 апр 2020, 1077 прочитания

"Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса "Тобо Груп" дарява 15 хил. лева за борбата с коронавируса

Компанията подкрепя дейността на лечебните заведения в условията на извънредната ситуация

4 апр 2020, 1295 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Електромобилите направиха кобалта най-горещата суровина на 2017 г.

Цената на метала е скочила със 120% за годината, докато Bloomberg commodity index се понижи с 4%

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Глобалната рецесия изглежда неизбежна

Коронавирусът инфектира както търсенето, така и предлагането по света

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

Всички в кухнята

Как да пазаруваме, какво да готвим и откъде да черпим кулинарно вдъхновение

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10