С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
11 яну 2018, 12:32, 5473 прочитания

Mercedes е лидер при продажбите на луксозни коли в САЩ за втора поредна година

Компанията отново е изпреварила конкурента си BMW

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
За втора поредна година германската компания Mercedes-Benz е лидер по продажби на луксозни автомобили в САЩ, изпреварвайки BMW. Това съобщава Yahoo Finance, като се позовава на данните за продажби на моторни превозни средства в страната през изминалата година.

Успехът на групата се дължи на концентрацията в производството на високопроходимите спортни автомобили SUV, които заедно с моделите CUV са по-предпочитани от обикновените седани от средностатистическия американски потребител. Останалите конкуренти на Mercedes също се представят сравнително добре, като BMW смята да обнови SUV линията си в близко бъдеще, а Lexus, Audi и Infiniti усилено разработват и добавят нови модели с цел увеличаване на пазарния си дял в близко бъдеще.


Силна година

Въпреки общото свиване на автомобилния пазар през последните години и спада от 0.9% в продажбите на Mercedes компанията успя да затвърди позицията си в нишата на SUV автомобилите в САЩ. Подобрения в компактния модел GLA SUV и автомобилите Е класа в допълнение към ръст от 53% в поръчките на високопроходимия GLC SUV през декември успяха да осигурят преднина на Mercedes пред конкурентите й. През изминалата година Mercedes-Benz е продала с 32 хил. повече автомобила от BMW и Lexus в САЩ, пише Bloomberg.

"Явната разлика произтича от начина, по който Mercedes съумя успешно и бързо да се преориентира от леки коли към по-тежкотоварни", коментира анализаторът на Bloomberg Intelligence Кевин Тайнън. За 2017 г. продадените SUV модели са близо 10.9 млн. от общо 17.2 млн. автомобила, като пълната линия на продуктите на Mercedes включва седем джипа, вариращи от модел GLA до G класа. Въпреки всичко обаче пазарният дял на компанията отбеляза спад от около 0.2 пр. пункта поради възхода на по-малки конкуренти в нишата като Volkswagen и Jaguar.



Рекордни глобални продажби

Въпреки че Mercedes-Benz свива леко продажбите си в САЩ, общите са нараснали до нов рекорд. Компанията е продала близо 2.3 млн. автомобила през миналата година, което е увеличение от 9.9% спрямо 2016 г.
С Mercedes-Benz, който е основната ни марка, през 2017 г. отново сме най-продаваната марка луксозни автомобили, заявява Дитер Цече, главен изпълнителен директор на компанията майка Daimler.

Китай вече е най-големият национален пазар за колите на компанията, където продажбите са скочили с почти 26% през миналата година. В Европа продажбите са нараснали с 6.4% и са били също рекордно високи.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Етикети: BMW Mercedes Mercedes-Benz SUV САЩ

14 ноември 2019
София хотел Балкан

Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът"


Какви са плановете за въвеждане на иновации и растеж на водещите банки в България?
Разберете на конференцията на Капитал "Банките и бизнесът". Събитието предоставя възможности на представители на банките и на бизнеса да обсъдят помежду си важни въпроси, да търсят решения и да помагат на пазара да расте.

Водещи теми в програмата:

  • Банковият сектор през 2020
  • Изводите от стрес тестовете
  • Ефектът от запазването на ниските лихви
  • PSD 2 - възможности и рискове
  • Иновации и технологични решения
Седма Годишна конференция "Банките и бизнесът" Запазете билет

Прочетете и това

"Теленор" отбеляза пореден ръст на приходи и печалба 1 "Теленор" отбеляза пореден ръст на приходи и печалба

Най-осезаемо е повишението в средния приход на потребител

12 ное 2019, 1184 прочитания

Българската OfficeRnD получи финансиране 3 млн. долара Българската OfficeRnD получи финансиране 3 млн. долара

Компанията ще инвестира свежия капитал в разрастване на екипа

12 ное 2019, 813 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Lidl и Aldi са най-бързо растящите търговски вериги във Великобритания

Продажбите на германските компании в страната са нараснали със 17% през последното тримесечие

Още от Капитал
Сбогом, кабели

Първите дошли в автосектора се изнасят първи към по-евтини дестинации

Внимавай с Aliexpress

Кои са най-честите рискове при покупки от китайската онлайн платформа

Омраза за двойна употреба

На фона на практиката обвинението срещу природозащитника Тома Белев изпъква като политическо

30 години след 10-и: Каква я мислехме, каква стана

Българите са по-богати от всякога, но и все по-тревожни, че демокрацията, в която живеят, е имитация

Книга: "Истории от 90-те"

Сборникът "Истории от 90-те" дава поглед към размирното десетилетие без излишна сантименталност

Пчелен опит

Пчеларството става все по-разпространено хоби сред градските хора

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10