Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 яну 2018, 11:29, 7476 прочитания

Ferrero е близо до придобиването на бизнеса със захарни изделия на Nestle в САЩ

Цената на сделката се очаква да бъде 2.8 млрд. долара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Потенциалното споразумение затвърждава намерението на Ferrero да увеличи присъствието си на американския пазар.
Италианският производител на Nutella – Ferrero, е близо до придобиването на бизнеса със захарни изделия на швейцарския хранителен гигант Nestle в САЩ срещу 2.8 млрд. долара. Това съобщава Bloomberg, като се позовава запознат източник. Сделката може да бъде подписана още до края на седмицата, твърди той. Бизнесът, който включва брандовете шоколадови барчета Butterfinger и Baby Ruth, изпитва затруднения, като приходите от продажби са намалели до 915 млн. долара през 2016 г.

Ferrero, която обикновено не прави придобивания, разширява портфолиото си, в което влизат течният шоколад Nutella, бонбоните Tic Tac и Ferrero Rocher. Това може да се окаже първата по-голяма сделка за новия главен изпълнителен директор на най-голямата световна хранителна компания Марк Шнайдер. И от двете компании са отказали коментар.


Потенциалното споразумение затвърждава намерението на Ferrero да увеличи присъствието си на американския пазар, след като италианската компания купи Ferrara Candy през декември. Тази сделка увеличи пазарния й дял до 4.8% на пазара в САЩ. През миналия месец за един от потенциалните купувачи на шоколадовия бизнес на швейцарската компания се сочеше Hershey Co.

Преструктуриране на Nestle

Марк Шнайдер, който през миналия януари пое поста на главен изпълнителен директор, обеща в края на миналата година на акционерите, че ще засили растежа, като компанията се съсредоточи върху бързо развиващите се пазари за кафе, грижи за домашни любимци, храни за деца и бутилирани води.



Швейцарската компания ще продължи да развива производството на готови храни, сладолед и сладкарски изделия. Тези продуктови категории формират около 40% от общите приходи от продажби миналата година.

През юни компанията обяви, че обмисля варианти за дивизията за производство на десертите KitKat, а през декември заяви, че очаква да продаде бизнеса през първото тримесечие на 2018 г. По-рано през миналата година Nestle продаде два бранда за производство на чай в Северна Америка.

А в четвъртък швейцарската група обяви, че е продала шоколадовия си бранд Violet Crumble в Австралия на местния конкурент Robern Menz, като цената на сделката не беше обявена.

Предвиждания за по-слаб ръст на продажбите

През октомври Nestlе обяви, че ускорява програмата си за преструктуриране и поставя по-голям акцент върху повишаването на рентабилността. Заради по-високите разходи за преструктуриране мениджмънтът очаква оперативният марж да спаднe с между 40 и 60 базисни пункта през 2017 г.

Очакваният ръст на продажбите за изминалата година ще бъде на нивото от 2016 г. - 3.2%, което е най-слабият резултат през последните две десетилетия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Какво отговори министър Деница Сачева на въпросите на бизнеса за схемата 60/40 4 Какво отговори министър Деница Сачева на въпросите на бизнеса за схемата 60/40

След ясно тълкувание на приетите от Народното събрание текстове правителството ще измени постановлението си за помощта

7 апр 2020, 3815 прочитания

С нова регулация държавата иска да вкара повече български храни във веригите 3 С нова регулация държавата иска да вкара повече български храни във веригите

Търговците смятат предложението за непазарно, ще изисква време и инвестиции, няма да има ефект и обслужва интересите на сивия сектор

7 апр 2020, 2494 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки на седмицата

Още от Капитал
Жилищният пазар е в ступор

Плановете за покупка на дом масово се отлагат. Банките леко затягат кредитирането. Строителството зависи от банките

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

(Не)платени пътища

Тол системата работи официално вече от месец, на практика - не съвсем

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

20 въпроса: Енчо Керязов

През март "Колибри" издаде първата му биография – "Обичай смело"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10