С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
14 яну 2018, 11:29, 6062 прочитания

Ferrero е близо до придобиването на бизнеса със захарни изделия на Nestle в САЩ

Цената на сделката се очаква да бъде 2.8 млрд. долара

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Как се справя Nestle с променящата се хранителна индустрия

Швейцарският гигант свива разходите и купува конкуренти, за да преодолее забавянето на продажбите

4 юли 2018

Nestlé ще плати 7.15 млрд. долара, за да продава продуктите на Starbucks по цял свят

Това е eдна от най-мащабните сделки в историята на швейцарския хранителен гигант

8 май 2018

Придобиванията - новата стратегия за развитие на Ferrero

Италианската компания купи американския бизнес на Nestle и смята да продължи да се разширява извън Европа

22 яну 2018

Българска фирма предлага на франчайз бизнес с ръчнo правени белгийски бонбони

Необходимият минимален първоначален капитал за партньорство е около 10 000 евро

21 яну 2018

Топ 3 на компаниите за сладолед държат 70% от пазара в стойност

Почти 90% от производството през 2016 г. е за вътрешния пазар

1 ное 2017

Nestlé ускорява преструктурирането си

Най-голямата компания за храни в света ще се съсредоточи върху бързо развиващите се пазари

21 окт 2017
Потенциалното споразумение затвърждава намерението на Ferrero да увеличи присъствието си на американския пазар.
Италианският производител на Nutella – Ferrero, е близо до придобиването на бизнеса със захарни изделия на швейцарския хранителен гигант Nestle в САЩ срещу 2.8 млрд. долара. Това съобщава Bloomberg, като се позовава запознат източник. Сделката може да бъде подписана още до края на седмицата, твърди той. Бизнесът, който включва брандовете шоколадови барчета Butterfinger и Baby Ruth, изпитва затруднения, като приходите от продажби са намалели до 915 млн. долара през 2016 г.

Ferrero, която обикновено не прави придобивания, разширява портфолиото си, в което влизат течният шоколад Nutella, бонбоните Tic Tac и Ferrero Rocher. Това може да се окаже първата по-голяма сделка за новия главен изпълнителен директор на най-голямата световна хранителна компания Марк Шнайдер. И от двете компании са отказали коментар.

Потенциалното споразумение затвърждава намерението на Ferrero да увеличи присъствието си на американския пазар, след като италианската компания купи Ferrara Candy през декември. Тази сделка увеличи пазарния й дял до 4.8% на пазара в САЩ. През миналия месец за един от потенциалните купувачи на шоколадовия бизнес на швейцарската компания се сочеше Hershey Co.

Преструктуриране на Nestle

Марк Шнайдер, който през миналия януари пое поста на главен изпълнителен директор, обеща в края на миналата година на акционерите, че ще засили растежа, като компанията се съсредоточи върху бързо развиващите се пазари за кафе, грижи за домашни любимци, храни за деца и бутилирани води.



Швейцарската компания ще продължи да развива производството на готови храни, сладолед и сладкарски изделия. Тези продуктови категории формират около 40% от общите приходи от продажби миналата година.

През юни компанията обяви, че обмисля варианти за дивизията за производство на десертите KitKat, а през декември заяви, че очаква да продаде бизнеса през първото тримесечие на 2018 г. По-рано през миналата година Nestle продаде два бранда за производство на чай в Северна Америка.

А в четвъртък швейцарската група обяви, че е продала шоколадовия си бранд Violet Crumble в Австралия на местния конкурент Robern Menz, като цената на сделката не беше обявена.

Предвиждания за по-слаб ръст на продажбите

През октомври Nestlе обяви, че ускорява програмата си за преструктуриране и поставя по-голям акцент върху повишаването на рентабилността. Заради по-високите разходи за преструктуриране мениджмънтът очаква оперативният марж да спаднe с между 40 и 60 базисни пункта през 2017 г.

Очакваният ръст на продажбите за изминалата година ще бъде на нивото от 2016 г. - 3.2%, което е най-слабият резултат през последните две десетилетия.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

DHL откри новия си логистичен център в София DHL откри новия си логистичен център в София

Той е разположен в непосредствена близост до Терминал 2 на летището, като инвестицията е 10 млн. евро

21 окт 2018, 1616 прочитания

Walmart ще заложи на иновации, за да се конкурира успешно с Amazon Walmart ще заложи на иновации, за да се конкурира успешно с Amazon

Най-голямата верига в света смята да преосмисли бизнес модела си

21 окт 2018, 765 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Компании" Затваряне
Най-големите обществени поръчки на седмицата

Последни мъки преди развода

Финалното решение по условията за напускане на ЕС от Великобритания се отлага

Костадин Паскалев: Не съм опозицията, аз съм позицията в БСП

Членът на националния съвет на партията пред "Капитал"

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Сцената не е това, което беше

Най-интересното от новото издание на фестивала за свободен театър ACT

20 въпроса: Йордан Дъбов

Тази есен кафе брандът Dabov отбелязва 10-годишнината си

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 42

Капитал

Брой 42 // 20.10.2018 Прочетете
Капитал PRO, DHL откри нов логистичен център за 10 млн. евро, чуждите инвестиции намаляват през август, bTV с 85% ръст на печалбата за тримесечието

Емисия

DAILY @7AM // 22.10.2018 Прочетете